kverna Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 MIN FEIL !!!!!!!!!!! åssen klarer du å skrive at det var din feil og endre topic uten å endre inlegget ? hva er dette for noe tull ? Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Den forstod jeg ikke :!: Endret 2. juli 2004 av LOZER Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Den forstod jeg ikke :!: hehe.. han skreiv at "sorry! skulle lagt den topicen i casemods" som topic... og han har ikke redigert inlegget sitt og der står det " MIN FEIL !!!!!!!!!!! " Dette tyder på at han må ha skrevet det som står her når han posta... Da har han jo bare posta for å få flere inlegg.... eller ? (ja jeg suger til å forklare, er mye lettere å si det, men ikke så lett å skrive det ) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ser ingen grunn til at denne tråden skal fortsette. Stenges. pcmannen: Pass på at du poster i riktig kategori neste gang, og ber deg samtidig å lese retningslinjene. Overdreven bruk av caps og utropstegn blir fort oppfattet som "skriking". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg