Raijin Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Jeg har nettopp begynt å laste ned filer via Mirc. Dette har som regel gått bra, men blant noen servere så blir det problemer når jeg skal laste ned. Får denne feilmeldingen: You have a DCC pending, Set your client to receive the transfer. Nå er ikke jeg noen ekspert med Mirc, så jeg visste ikke helt hva jeg skulle forandre på. Det jeg prøvde ut var at jeg gikk inn på options>DCC>server og haket av på Enable DCC server, send, chat og Fserve. I tillegg forandret jeg porten til 6881. Vet ikke om dette var smart gjort... Men det funket ihvertfall ikke. Har adsl fra NGT. Jeg har NAT'et portene 1412 og 6881 tilogmed 6889. Trenger virkelig hjelp. Takker for alle svar! Endret 1. juli 2004 av Raijin Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Du må inn i instillinger for mottak av DCC-forespørsler og huke av slik at du ikke har på file ignore! Fjern alt som har med file ignore å gjøre der så er du i mål! Endret 1. juli 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg gjorde det, men det funket visst ikke... Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 også skrives det mIRC *pirke* ePZ. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hei! Prøv med kommandoen: /dcc ignore off Så må du velge under ignore "ignore only" *.bat *.com osv.. Sett oxo opp "on send request: auto get file and minimize" Dette ser du under "dcc" i settings. Ta en kikk på "dcc get folders"velg add og legg til denne: *.wav,*.mid,*.mp3,*.wma,*.ogg,*.avi,*.rar,*.tar,*.mpg, Da skal vel det meste fungere. vil anbefale deg og lese guiden på www.ircspy.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå