pcmannen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Noen komentarer på kabinettet mitt?? Har ikke spraye en dråper eller skjært et hull Skal spraye det gull inni da..!! Link til side med bilder og info av PCen Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 hva forventer du når du ikke har gjort noe med det selv ? Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Men tross av at jeg ikke har gjort no spess sjøl så var det ikke så dårlig..!!! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jo, det var temmelig dårlig. Hele ideen med casemod er å gjøre noe selv med kabinettet - modifisere og tilpasse. Katoder, vifter, superkule fangrills er ikke casemod. Ikke i mine øyer i hvert fall. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Men tross av at jeg ikke har gjort no spess sjøl så var det ikke så dårlig..!!! hadde du gjort noe selv, hadde det vært en casemod.. det du har nå, er ikke en casemod! Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ser jo ikke stygt ut, men som de andre sier: det er ikke en casemod Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Men tross av at jeg ikke har gjort no spess sjøl så var det ikke så dårlig..!!! Si heller at kabinettet ser bra ut heller . Er nok mange som har akkurat lik "casemod" som deg. Lenke til kommentar
deve87 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Du er ikke en ekte Case modder før du har gjort det selv. Det pleide min mor og si! Du liker hvist blått Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Er ikke spesielt pent med de hvite frontene på cd og diskettstasjon. Det er noe du bør gjøre noe med. Btw: Dette er ingen casemod. Endret 3. juli 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 case mod (modifisering av kabinett) det der er pc styling selvom det var litt tøft! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Vis dette var en "Casemode"... Hvorfor poste under kabinetter da? Det er en egen avdeling for casemods... Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Det blei litt feil med postinga, mener jeg beklaga det.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Synd at enkelte tror man bedriver casemodding ved å bestille en haug glorete vifter med lys osv. Siden det er mange slik som trådstarter som synes man modder hvis man gjør slik så foreslår jeg at man oppretter en egen kategori - PC styling - for disse og deres likesinnede. Dette for å stoppe eventuell hetsing (master_casemod - og hans poster om emnet) og plassere slike ting i rett kategori. Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Der har du et veldig godt poeng! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Har noen ideer en gang i blandt. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 stilig men som sagt, det er ikke case mod Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 men som sagt, det er ikke case mod Greit, greit... Jeg har fått med meg at det ikke er noen casemod Da vet jeg det også.. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 skriv med sjokk-rosa bokstaver "Lynet" på siden av kabinettet oppå plexi glasset....da kan du kalle det for case mod. Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Hehe.. jaja.. Men blir det et casemod hvis jeg sprayer kabinettet innvendig da? (Noe jeg skal gjøre i nærmeste framtid) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå