Chosiso Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Tror det er noe sammarbeid mellom produsentene her Nope, ikke noe sammarbeid mellom Jamo og Eltax.. har selv en far som jobber i Jamo, kunne spurt han om prisen og om de var noe god, men har glemt det! Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Tror det er noe sammarbeid mellom produsentene her Nope, ikke noe sammarbeid mellom Jamo og Eltax.. har selv en far som jobber i Jamo, kunne spurt han om prisen og om de var noe god, men har glemt det! Man skulle tro at det var et sammarbeid og det at faren din jobber i Jamo blir liksom lite subjektivt... Kan liksom ikke gå til en Toyota forhandler og spørre om jeg bør velge Toyota eller Mazda.... Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) Jamo har mye gode høyttalere, desverre er nok ikke e350-serien en av de. Men de er laget for å være billigst mulig.... Hør på dem, og se hva du synes. E500PDD har vel tatt over for e350. E500pdd ble kåret til ny referanse i lyd og bilde (koster 4999,-) for billig-anlegg. Selv har jeg Jamo D590 i front, D5CEN til senter og D5SUR til bakhøyttalere. Fornøyd med det egentlig. Hadde Dali Evidence 870 før, men byttet disse inn i Jamo D590. Endret 20. juli 2004 av torkelma Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Usj, ga meg nok en grunn til å hate Jamo. Trodde de var litt mer seriøse enn å legge seg på linje med Eltax osv... *fnys* Lenke til kommentar
Jaeger Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Men Jamo E350PPL er helt ukjent? Bestod av 2 gulvstående + 2 bak og 1 senter. De to gluvstående hadde to 6" basser tror jeg. 2,7K må vell være grei pris? Jamo som merke er vel langt bedre enn eks Eltax men under eks Proson? 2446053[/snapback] Beklager å vekke liv i en gammel utbrent tråd, men.. Satt bare og søkte på nettet her og kom over innlegget ditt. Har hørt jamo classic 10 i MANGE annledninger, og har samme tiden jobbet i butikk hvor vi førte eltax og proson. Jamo KNUSER disse merkene over alle høyder både når det gjelder lydkvalitet, trykk og utseende. Sistnevnte er jo min mening da(noen liker lada, andre liker ferrari). Kan ikke fatte og begripe at du kan påstå noe slikt. Jamo er ikke en gang sammenlignbart med verken eltax eller proson, og ligger derfor i en annen prisklasse. Feel free to reply... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 My thoughts exactly.... Takker, skal ha det i minnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå