pcmannen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hei!! Har et MSI KT4AV og et AeroCool S-203 tower, men fatter ikke hvor de USBkontaktene i fronten skal stå hen.. I manualen står det rævva forklart. Det er så mange små kontakter som skal ved siden av hverandre.. Skjønner ikke en dritt jeg.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Du må bare gjette deg fram. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 På de hovedkortene jeg har vært borti, så står det ting på hovedkortet. F.eks "USB", "CPU1" o.l. Du kan jo også se hvor den skal. Det er jo ikke noe problem vil jeg tro. Siden kabelen til USB sikkert har 8 hull. (7 som er i bruk elns ?) De fleste hovedkort har jo USB tilkoblingen nederst på hovedkortet. Det er det sikkert på dette hovedkortet også. På et bildet jeg ser på, ser det ut som den skal tilkobles under de 2 gule IDE portene. Til høyre for den lille gule tilkoblingen. Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Fant dette i manualen: Syntes dette forklarer det meste Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Der skal den plugges inn ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå