Borf Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 stakkars fyr har litt lyst på ein slik bart, har starta å spare no Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Men herregud da... Fyren er jo ikke verre enn det man ser hvor som helst her i Norge. Tenker på alle idiotene med de frisyrene og det utseende man ser bare man går ut på byen en tur. Sliter de med noen form for hjerneskade?, ..eller er det et rop om hjelp? Eller tror de at de er så kule? Stakkars.... Men vi rister jo på hodet og ler bak ryggen på dem da....... Lenke til kommentar
kdog Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 men se nøye da, det må jo være en dame med påtegna bart! stygg uansett! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 hehe, er sjeldent man får fiska opp en SÅ gammel post /me kjeder seg altså sååå (<----->) mye, siden jeg gadd det her.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hvem fant bilde av meg fra mitt tidligere liv? HVEM??? Lenke til kommentar
Menelya Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 stakkars fyr har litt lyst på ein slik bart, har starta å spare no http://sion.yi.org/borf.php <-- *Så på bildet* Og med sånn bart Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Leste igjennom noe av hva "duden" hadde å si, noe som ødela kvelden for meg. Ble klar over min dødlige eksistens, og at alt liv er meningsløst. Nei dette ble for sterkt for meg... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 la meg si .. er det ikke fyfy å baby turn around, and let me see that sexy body go bump bump bump that is all i want to see, baby show me (come on) baby turn around, and let me see that sexy body go (yeah) bump bump bump the way you throwin that thing at me (uh yeah) i can take it PS: nei .. jeg liker ikke sangen ... Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 HVA F**N proever du aa skremme folk vekk fra webben eller Herregud det er noe av det mest tragiske jeg har sett . Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 OMG! That's one ugly mothaFUcka Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg husker faktisk både innhold og navn på denne threaden. Sågar websiden. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hvordan finner du slike folk lurer jeg på??? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 LOOOOOL ! STYGG SOM JULING! *spy* Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Tror det er faren til Puta! Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 For en taper!!! Sjekk ut Possible dates 1, hun som heter Latoya, OMG!!!! . Some people like to call me, "one bad mother." I don't understand what that's supposed to mean, but it makes me sound like a bad ass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 http://www.geocities.com/asianprince213/ Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 og helt nederst på possible dates 1... barbara.. fytti hun er på linje med malemonster latoya,, Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 FYSJ!!! sier vi. Så ut som en transvesitt med ekstrem hårvekst Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 og helt nederst på possible dates 1... barbara.. fytti hun er på linje med malemonster latoya,, begge 2 er fra www.uglypeople.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå