Nedward Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg er kommet til 3. oppdrag i Main Quest. Der jeg skal samle inn info om 6th house fra en man i Al'Ruhn (der det er sånn manor distric inni en stor sopp). Men før jeg kan få info. så må jeg gi han en gave. Og det må være en bok om "potery" så han selv sier... Jeg har sett i hele Al'Ruhn. Og har lett som gal i Balmora. Har også sett litt i Vivec. Men nå er jeg ærligtalt lei av å leite på egenhånd. Så jeg lurer på om det ikke er noen som vet om den boken han vil ha. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jobasha's Rare Bookstore har den sikkert Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Det er det som er problemet, den er ikke hos Jobasha . Men jeg finner de fleste andre bøker dær. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg fant iallefall tre "pottebøker" i den lokale bokhandleren i Ald-Rûhn, så med mindre du har kjøpt/stjelt de, får så å ha rotet de bort, skal de være der. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hentet fra walktrough: Just as luck would have it, Codus Callonus: Bookseller is just next door to the Inn and Codus actually suggests a few selections when you mention Hassour (Words of the Wind 45 gold, Ashland Hymns 35 gold, or The Five Far Stars 25 gold). Now, if you have explored Hassour's room, you'll know he already has two of them but he'll accept any of the three as a gift. If you're really tricky (and cheap) you can steal his own books from his room and give it back too him (he shouldn't notice). You can also avoid the whole book buying and just raise his disposition to 80 or higher. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå