MountainRivera Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) naa nettopp oppdaget jeg har ae oe og aa ikke lenger skrives, det kommer bare tegn istedenfor, mange andre taster har ogsaa gaat bananas, ved at jeg ikke lenger faar frem det jeg skal ha!! Aassen fikser jeg dette?? Edit* Dette er kun tilfelle på mIRC hvordan fikser jeg det? Endret 1. juli 2004 av MountainRivera Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Edit* Dette er kun tilfelle på mIRC hvordan fikser jeg det? Det virker ikke som at du bare har dette problemet i IRC. Er det windows du bruker? I Linux var det veldig greit å fikse det, mens i windows har jeg ikke hatt dette problemet. Har du satt tastauret til Norsk i windows. Det kan hende at du har satt den som engelsk. Du kan jo sjekke dette i språkinnstillingene under Kontrollpanel under Start. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Jeg fikk fiksa det det nå, det var bare å starte opp mirc på nytt Endret 2. juli 2004 av MountainRivera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå