RAPTORR Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 jeg lurer på åsen man sender filer fra pc til xbox og lagre spill på xboxen jeg har 200 gig western i den Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det finnes FTP program som gjør dette , beklager at jeg ikke husker navnet på det akkurat nå. En annen metode (mer kostbar måte)er å brenne på dvd , og bruke programmet dvd2xbox Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) ja men åsen gjør jeg det jeg har brukt xpflash men åsen å sender jeg det ? fins det noe gudi for det? jeg takker for hjelp jeg er ny xbox verden jeg har satt på chip ¨på den ? jeg har 300 gig med spill på en extern med spil som jeg vil overføre til xboxen og jeg trenger en emilatror til gamecube så jeg får spile gamecube og P2 spill Endret 1. juli 2004 av RAPTORR Lenke til kommentar
simes Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg håper du har forståelse for engelsk og forberedt deg på litt lesing når du modder en xbox uten å kjenne noen som kan hjelpe deg. All info du kan ønske deg finnes på www.xbox-scene.com Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 ja men det er ikke noe guide åsen man sender data over det er en kommpis som har chipa den den har avlunsh og alt men han er på ferie så jeg lurte åsen man sender info fra pc tl xbox jeg er helt grønn der kan ikke engelsk så bra Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg lagde en gang en relativt grei guide for dette (etter min mening ). Sjekk i såfall ut denne tråden da jeg ikke gidder å quote hele den posten. Håper det hjalp... Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 ja ok men jeg har ikke noe ftp jeg jeg har en extern disk er det ikke letere sende direkte fra pc til xboxen en å lage ftp server og lage kontoer o.s.v ?? Lenke til kommentar
simes Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Evox, samt samtlige andre dashboards, fungerer som en ftp-server. Det eneste du må gjøre er å redigere configen og koble deg til. Men først og fremst må du installere evox, og dette gjør du ved å lage en boot-cd med evox (finnes guider til det), hvor den starter evox som ftp, så kobler du deg til og legger over evox dashboarden til harddisken slik at den starter det hver gang. Så er du igang. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hvis du har avalaunch skulle det ikke være noe problem! Gå inn på settingen der og velg dchp av og konfigurer videre ip og alt videre som jeg beskrev i den posten keg linka til. De fleste ftp programmene skulle funke og det er bare å laste ned en 15 dagers trial versjon av f.eks. flashxp! Øøh leste du tråden min forresten? Jeg har da ikke nevnt noe tp server mellom der jeg, tror det skulle gå relativt klart frem at man kobler en krysset kabel mellom xbox-en og PC-en og så konfigurerer litt for å få det til å funke. Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 takk for det jeg skal prøve meg fram Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 jeg har prøvd alt nå men jeg får det ikke til det eneste jeg har klart er få den på nett og jeg satt i ftp server på pc får å sende over men xboxen fant den ikke. det er en gammel konto der fra før og jeg veit ikke åsen man putter ny konto og åsen jeg kan bruke en ny konto? Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 og må jeg ha (ftp xpflash) på x-boxen min? Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) jeg takker for all info fra dere takk Endret 3. juli 2004 av RAPTORR Lenke til kommentar
kim Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Å emulere PS2 og Gamecube på Xbox kan du bare glemme... Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 hvorfor kan jeg gleme det ?. går det ikke an å putte gamecube og P2 emilator ? Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) fins det noen gude på norsk ? til x-box en side man laste ned emilatorer og guide og bioes o.s.v kansje ftp så kan jeg bytte med noen av dere jeg har ca 400-600 gig med moro ps jeg har shdsl 2300/2300 kbt Endret 3. juli 2004 av RAPTORR Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Ettersom PS2 og GC er nesten like sterke som xbox tar det mye ressurser å emulere dem, faktisk foir mye til at man skulle ha noe glede av det.... tror det er en regel som sier at maskinen som skal emulere f.eks. PS2 må være n antall ganger raskere enn PS2, husker ikke akkurat men... Så hvis du vil spille GC eller PS2 spill må du nok desverre kjøpe disse konsollene. Videre er det ikke lovlig å linke til side hvor du kan laste ned emulatorer og bioser ettersom dette per dato ikke er fullt lovlig (sjekk derfor PM istedet...). Hmm... prøvde du med krysset kabel mellom xbox og PC-en? Det du først gjør er at du endrer innstillingene på xbox-en (du endrer på IP-en og de andre greiene...), tar en liten reebot av xbox-en plugger så i en krysset kabel (merk krysset ikke vanlig netverskabel som du bruker for å få PC-n på nett). Når det er gjort går du inn på netverkstilkoblinger på PC-en og endrer IP-en og setter nettverksmasken til det jeg skrev i posten. Etter det må du deaktivere brannmurer du eventuelt måte ha å kjøre... hvis du nå ikke ser at xbox-en har en ip kan du prøve med en reebot. Bruk så et eller annet ftp program (f.eks. smartftp eller flashfxp på PC-en...) og koble opp. Lenke til kommentar
Lou Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Nå fikk du det til, men jeg slenger inn at med mindre filer er det like enkelt å kopiere filene over på en dvd, putte den i xboxen og kopiere inn på HD'en. Kanskje det kun gjelder for meg som må dra xboxen inn til pc'en hver gang jeg skal gjøre noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå