Gå til innhold

åsen sender man sendefiler fra pc til xbox ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:yes: ja men åsen gjør jeg det jeg har brukt xpflash men åsen å sender jeg det ?

fins det noe gudi for det? jeg takker for hjelp jeg er ny xbox verden

jeg har satt på chip ¨på den ?

jeg har 300 gig med spill på en extern med spil som jeg vil overføre til xboxen og jeg trenger en emilatror til gamecube så jeg får spile gamecube og P2 spill

Endret av RAPTORR
Lenke til kommentar

ja men det er ikke noe guide åsen man sender data over det er en kommpis som har chipa den den har avlunsh og alt men han er på ferie så jeg lurte åsen man sender info fra pc tl xbox jeg er helt grønn der kan ikke engelsk så bra :yes:

Lenke til kommentar

Evox, samt samtlige andre dashboards, fungerer som en ftp-server. Det eneste du må gjøre er å redigere configen og koble deg til. Men først og fremst må du installere evox, og dette gjør du ved å lage en boot-cd med evox (finnes guider til det), hvor den starter evox som ftp, så kobler du deg til og legger over evox dashboarden til harddisken slik at den starter det hver gang. Så er du igang.

Lenke til kommentar

Hvis du har avalaunch skulle det ikke være noe problem! Gå inn på settingen der og velg dchp av og konfigurer videre ip og alt videre som jeg beskrev i den posten keg linka til. De fleste ftp programmene skulle funke og det er bare å laste ned en 15 dagers trial versjon av f.eks. flashxp!

Øøh leste du tråden min forresten? Jeg har da ikke nevnt noe tp server mellom der jeg, tror det skulle gå relativt klart frem at man kobler en krysset kabel mellom xbox-en og PC-en og så konfigurerer litt for å få det til å funke.

Lenke til kommentar

jeg har prøvd alt nå men jeg får det ikke til det eneste jeg har klart er få den på nett og jeg satt i ftp server på pc får å sende over men xboxen fant den ikke. det er en gammel konto der fra før og jeg veit ikke åsen man putter ny konto og åsen jeg kan bruke en ny konto?

Lenke til kommentar

fins det noen gude på norsk ? til x-box en side man laste ned emilatorer og guide og bioes o.s.v

kansje ftp så kan jeg bytte med noen av dere jeg har ca 400-600 gig med moro :yes:

ps jeg har shdsl 2300/2300 kbt :w00t:

Endret av RAPTORR
Lenke til kommentar

Ettersom PS2 og GC er nesten like sterke som xbox tar det mye ressurser å emulere dem, faktisk foir mye til at man skulle ha noe glede av det.... tror det er en regel som sier at maskinen som skal emulere f.eks. PS2 må være n antall ganger raskere enn PS2, husker ikke akkurat men...

Så hvis du vil spille GC eller PS2 spill må du nok desverre kjøpe disse konsollene.

Videre er det ikke lovlig å linke til side hvor du kan laste ned emulatorer og bioser ettersom dette per dato ikke er fullt lovlig (sjekk derfor PM istedet...).

Hmm... prøvde du med krysset kabel mellom xbox og PC-en?

Det du først gjør er at du endrer innstillingene på xbox-en (du endrer på IP-en og de andre greiene...), tar en liten reebot av xbox-en plugger så i en krysset kabel (merk krysset ikke vanlig netverskabel som du bruker for å få PC-n på nett).

Når det er gjort går du inn på netverkstilkoblinger på PC-en og endrer IP-en og setter nettverksmasken til det jeg skrev i posten. Etter det må du deaktivere brannmurer du eventuelt måte ha å kjøre... hvis du nå ikke ser at xbox-en har en ip kan du prøve med en reebot. Bruk så et eller annet ftp program (f.eks. smartftp eller flashfxp på PC-en...) og koble opp.

Lenke til kommentar

Nå fikk du det til, men jeg slenger inn at med mindre filer er det like enkelt å kopiere filene over på en dvd, putte den i xboxen og kopiere inn på HD'en. Kanskje det kun gjelder for meg som må dra xboxen inn til pc'en hver gang jeg skal gjøre noe :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...