ingwint Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Kjører Win XP Pro, og det virker helt topp. Men nå har jeg fått et lite problem. Alle ikonene over slettede filer i papirkurven er borte.Filene jeg har slettet er der, det vises når jeg tømmer papirkurven, men hvor er ikonene til disse filene? Det er et problem hvis jeg skal gjenopprette en fil som jeg har slettet. Noen som har en løsning? På forhånd takk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: ingwint skrev (2002-04-20 12:40): Kjører Win XP Pro, og det virker helt topp. Men nå har jeg fått et lite problem. Alle ikonene over slettede filer i papirkurven er borte.Filene jeg har slettet er der, det vises når jeg tømmer papirkurven, men hvor er ikonene til disse filene? Det er et problem hvis jeg skal gjenopprette en fil som jeg har slettet. Noen som har en løsning? På forhånd takk. Ikonene som f.eks my computer finner du ved å høyreklikke og trykk Properties->Desktop->Customize Desktop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå