Demander Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Eg har på et eller annet vis fått et virus som driver og sprer seg gjennom min mail. den sender e-post til tilfeldige e-poster i min adresseliste/andre mailer og eg greier ikke å fjerne dette viruset med verken oppdatert norton antiVirus/crap cleaner/ad-aware. dette er vist meldingen mailen eg sender automatisk uten å vite det inneholder: ------------- failed message ------------- ,.:HW3&1F~kZ,GWg3O%0>_UbH|JKOoP74Zw!ß9M._!StG A3%YuxITW~)Ckxh)~lmn6O2KeON1APäAkaT71u4nBJ>6ß +$wMPjßsBhQggQB5ojHNüvqbP%2l>ßVda'>röeP5-V#!m Z)'smkIG&p39JLIf6R8;jY navnet på filen som eg legger i vedlegg skal vistnok vere varierende. noen eks. på ka den heter er: -message30078.zip -mail21962.zip -data28084.pif -letter.pif Opplysningen eg har skrevet over om kva som står i viruset og kva som er vedlegg, har eg fått av diverse folk eg har sendt det til, som har auto-reject på denne typer e-poster. noen som vet ka tool/virus prog. (free) eg kan bruke for å fjerne dette? begynner å bli ganske så plagsomt. får ca.30-40 henvendelser i uken -fra folk som har mottatt e-post av meg med virus i. trenger hjelp mvh Daniel Endret 1. juli 2004 av Demander Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ser ut til å være NetSky.U Her er linker du kan bruke: link_1 link_2 Men husk at det ikke er sikkert at du er infisert selv om andre tilsynelatende får infisert mail ffra deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå