Datanerd01 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hey! Er Logitech Z-5300 bra? Hvordan er lyden og bassen i dette? Lenke til kommentar
Bogge Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Logitech z-5300, er et ganske bra anlegg, har anlegget selv og er stor fornøyd, både bassen og lyden er fenomenalt god. Matrix funksjonen som gjør det mulig å høre musikk på alle sattelittene, og det er en God ting. Skal ikke mye volum til, før alle bildene i huset ligger på gulvet.......knust :!: Håper dette hjalp deg litt! Men jeg vet ikke hvor høye krav du har i forhold til lyd, men hvis du er en skrue som meg som hører mye på musikk og spillier mye. Så er Logitech z-5300 et knakende godt anlegg! BoGgE Endret 24. juli 2004 av Bogge Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Ka er prisen på dette?? er på jakt etter ett godt anlegg til spilling/musikk! Lenke til kommentar
kent project Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Produktguiden på Hw er en fin ting..... Ca. 1500 > 1800 ,- Lenge leve latskapen Endret 27. juli 2004 av kent project Lenke til kommentar
defzx Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Det ser bra ut. kansje jeg skal kjøpe meg et om en måndes tid? Eller finnes det noen bedre i samme pris klasse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå