Gå til innhold

Har noen bilde og mer info på PowerColor 9600LE?

G

Anbefalte innlegg

Sitter å kikker på PCutstyr.no sin link:

http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=137304

Men ingen bilde der. Noen som har en link til et sted med bilde? :hm:

Jeg lurer på om kortet kommer med eller uten kjølevifte? Ville helst hatt et kort uten kjølevifte.

Lurer også på om dette 9600LE kortet fra PowerColor har 128bit minnebuss?

Hvilken OpenGL versjon støttes her, 1.5 eller 2.0 eller noe annet? Det støtter jo DirectX 9.0 så jeg et sted.

:roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HER ;)

Bare bruk google.com..

Tok meg 20 sek

Det kortet du kom med URL på er et 9600SE kort og ikke et 9600LE kort såvidt jeg kan forstå.

Så ingen PowerColor 9600LE på det nettstedet du oppgav heller.

Lurer på om LE betegnelsen betyr Limited Edition? Og kanskje LE versjonen er for ny til at bilde er lett å finne. Jeg sliter litt ihvertfall.

:no:

Takk for forsøket ihvertfall :roll:

Lenke til kommentar
De kortene vi selger der jeg jobber, fra Powercolor og Madview er faktisk merket R96LE på selve kortet...

- Juidaz -

Åh :ohmy:

Det var snodig.

Så da er egentlig et 9600LE kort et 9600SE kort under fasaden, eller? Siden det også stod 9600SE i tillegg til R96LE betegnelsen hos ZipZoomFly...

Det var jo dette som stod der:

" PowerColor R96L-SC3 Radeon 9600 SE Low Profile AGP 8X 128MB DDR"

Er det noen som har kjøpt kortet selv som kan bekrefte at kortet ikke har vifte? Eller som kan bekrefte at kortet ser ut slik som hos ZipZoomFly?

http://www.zipzoomfly.com/jsp/ProductDetai...ductCode=320858

Vil helst være sikker. :)

Lenke til kommentar
De kortene vi selger der jeg jobber, fra Powercolor og Madview er faktisk merket R96LE på selve kortet...

- Juidaz -

Har du selv hatt en pakke åpen og sett at det ser ut likt som på bildet? Eller er det avbildet utenpå esken slik som i URL'en til Kasp? ;)

Lenke til kommentar
Hastigheten på 9600le skal være satt til 325/400. Dette blir det samme som et standard 9600 kort.... Mulig de gjør noe med pipelines og bit'en på minnet.

Her er bilde av connect3D sitt kort:

http://earthlink.com.com/Connect3D_Radeon_...9-30733204.html

Du mener bit'en på minne er mindre (minnebredde) på et 9600LE kort VS et 9600 kort?

Jeg likte ikke helt at webbutikkene PCutstyr.no, MPX.no, eller Komplett.no ikke hadde merket (Connect3D). PSdata og Databutikken hadde. Men de hadde ikke 9600LE versjon i øyeblikket. Og synes at Connect3D ser litt dyrere ut en PowerColor muligens.

Hadde håpet noen hadde skjermkortet og som kunne uttale seg om det har vifte eller ikke. Altså det tidligere nevnte PowerColor skjermkortet. :ermm:

Takk likevel for et hederlig forsøk. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...