Gå til innhold

skjære hull til vifte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sry off topic, men kan jeg dytte denne i en dremel? og ca hva koster en som skjerer metal? :)

Du kan jo godt prøve å putte en hullsag i en dremel, men du får ikke "store" turtallet :p, ville anbefalt å ikke putte den i en dremel :tease:

Lenke til kommentar

Et lite tips før du gyver løs.

Skaff deg hullsag av typen BI-metall.

Disse er både for tre, plast og metall.

De finnes i fabrikat f.eks. Sandvik, Wurth...... se i din jernvarehandel.

En siste ting, i det senterboret går gjennom har det en egen evne til å trekke hullsagen ned med stor kraft og da kan den lugge til og bøye senterboret og skrape opp kabinettet ditt.

Jeg har aldri boret hull i PC kabinett men har laget mye hull i ventilasjonsanlegg til kabelgjennomføringer og dette er ting som skjer hvis man ikke er forsiktig.

Lenke til kommentar

En siste ting, i det senterboret går gjennom har det en egen evne til å trekke hullsagen ned med stor kraft og da kan den lugge til og bøye senterboret og skrape opp kabinettet ditt.

Jeg har aldri boret hull i PC kabinett men har laget mye hull i ventilasjonsanlegg til kabelgjennomføringer og dette er ting som skjer hvis man ikke er forsiktig.

Hmm... er vel bare å bore med en vanlig bor først da?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Vurderer å lage hull i toppen av mitt kabinett, så jeg søkte og fant denne posten, hvordan blir det med kantene å slikt da? Må kabinettet lakerers eller noe ?For jeg vil bare ha et fint hull i toppen :p . Uten for mye jobb.. Tenkte på en 12 db papst vifte eller noe.. Kjenner i toppen at det er varmt. ;)

Noen som har gjort det og har et bilde? Trådstarter kanskje? Fikk du gjort det? Har du et bilde? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...