Marius_EV Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Tviler veldig sterkt på at det går- Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Har du lyst på vindu? kjøp deg window kit digitalimpuls.no / microplex.Har det selv og er kjempe fornøyd, lett var det også. Om du leser posten så ser du at han ville ha 2 hull til VIFTER! Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 sry off topic, men kan jeg dytte denne i en dremel? og ca hva koster en som skjerer metal? Du kan jo godt prøve å putte en hullsag i en dremel, men du får ikke "store" turtallet , ville anbefalt å ikke putte den i en dremel Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Skal være god viss du i det heletatt får festet den. Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 marius_ev sant det ja, *lane drill av pappa* jeg da Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Et lite tips før du gyver løs. Skaff deg hullsag av typen BI-metall. Disse er både for tre, plast og metall. De finnes i fabrikat f.eks. Sandvik, Wurth...... se i din jernvarehandel. En siste ting, i det senterboret går gjennom har det en egen evne til å trekke hullsagen ned med stor kraft og da kan den lugge til og bøye senterboret og skrape opp kabinettet ditt. Jeg har aldri boret hull i PC kabinett men har laget mye hull i ventilasjonsanlegg til kabelgjennomføringer og dette er ting som skjer hvis man ikke er forsiktig. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 En siste ting, i det senterboret går gjennom har det en egen evne til å trekke hullsagen ned med stor kraft og da kan den lugge til og bøye senterboret og skrape opp kabinettet ditt. Jeg har aldri boret hull i PC kabinett men har laget mye hull i ventilasjonsanlegg til kabelgjennomføringer og dette er ting som skjer hvis man ikke er forsiktig. Hmm... er vel bare å bore med en vanlig bor først da? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jo det kunne sikkert ha hjulpet men det er en glup person med patent som har bestemt at senterboret på hullsagen skal være 6,35mm. Men det er jo bare å bore med senterboret til hullsaga uten hullsag. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 1000 takk for alle svar jeg trenger nok ikke noe mer hjelp en 2 hele sider! mvh JamesT Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Vurderer å lage hull i toppen av mitt kabinett, så jeg søkte og fant denne posten, hvordan blir det med kantene å slikt da? Må kabinettet lakerers eller noe ?For jeg vil bare ha et fint hull i toppen . Uten for mye jobb.. Tenkte på en 12 db papst vifte eller noe.. Kjenner i toppen at det er varmt. Noen som har gjort det og har et bilde? Trådstarter kanskje? Fikk du gjort det? Har du et bilde? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Denne her har jeg slegget etter i en stund nå: Finner den på www.clasohlson.no! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Denne her har jeg slegget etter i en stund nå: Finner den på www.clasohlson.no! Tror det blir veldig vanskelig å lage et hull i kabinettet med den. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Marius_EV: Jaha? Kan du begrunne den påstanden der litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå