thorsan Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Hei fått meg en SX1, problemet er at av og til får jeg sendt mms, men altfor ofte får jeg "Meldingen kunne ikke sendes" osv. Skjønner det ikke sender til samme person hele tiden, men det går kun av og til. Noen som kan hjelpe? Jeg har henta mms oppsett fra telenor og chess, samt satt opp porten... _ Thorsan [edit] Multimedia: Ukjent eller ugyldig adresse sjekk adressen det er da feilmeldingen Endret 1. juli 2004 av thorsan Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hmm rart problem, kansje lurt og ringe Chess? Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Enten er det for at mottaker ikke kan motta, eller så er det oppratøren din du må snakke med. Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) ikke noe galt sa chess kundeservice, jaja får leve med det.. Endret 2. juli 2004 av thorsan Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 ikke noe galt sa chess kundeservice, jaja får leve med det.. Sa sense til meg et par ganger også før de oppdaget feilen.... Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) jaja, slik kan det gaa. sitter i england og det funker i allefall ikke her... hehe Endret 4. juli 2004 av thorsan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå