erot71 Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Hei, Har et abit kt7a hovedkort og skal installere et isa 3com etherlink 3c509b-tpo kort... Jeg setter kortet inn, slår på maskinen, men PC-en finner ingenting... Det har gått helt fint før, men har lagt inn windows98 på nytt, og altså, den finner det ikke. Hva kan jeg gjøre ? Er det noe jeg må stille på først i windows nettverk? Håper noen kan hjelpe meg ! Lenke til kommentar
Strips Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Sjekk at kortet kjører i PnP mode. Hvis det kjører i legacy mode så vil ikke Windows finne det. Da må du legge inn driverne manuelt. Ved hjelp av 3com config progg i DOS så kan du sette kortet til legacy/PnP. Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 7. november 2001 Forfatter Del Skrevet 7. november 2001 ok, takk... men hvordan gjør jeg det ? Fikk det ikke helt med meg.. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Hvorfor gjøre seg avhengig av "Plug and Pray" ISA støtter ikke PnP VELDIG godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå