Eulogy Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Synd at det ikke var mobiltelefoner da jeg var 13 år. Eller hva klovnen? Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 13 - 18 år, sier dem?Har det noe med at de som ikke har mobil er 13 - 15, mens de med mobil er 13 - 18? Tror ikke det mange 13-åringer som har hatt "sin første sexuelle debut" akkurat. Åjoda. Mange jeg kjenner som debuterte som 13-14. ...... ......er ikke det litt uvanligt..???????? Lenke til kommentar
Help me Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Interessant. 13 - 18 år, sier dem? Har det noe med at de som ikke har mobil er 13 - 15, mens de med mobil er 13 - 18? Tror ikke det mange 13-åringer som har hatt "sin første sexuelle debut" akkurat. Kjenner noen som helst her en person som er 17 - 18 år gammel, som ikke eier en mobiltelefon? Dette er med unntak av de som mistet den i do for en uke siden og slikt. Kanskje de som utførte undersøkelsen også hadde store problemer med dette? Og de som er så gammel, og ikke eier en mobil er vel kanskje også litt "Har det noe med at de som ikke har mobil er 13 - 15" heh. De fleste barn i dag før mobil før de er 12. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Interessant. 13 - 18 år, sier dem? Har det noe med at de som ikke har mobil er 13 - 15, mens de med mobil er 13 - 18? Tror ikke det mange 13-åringer som har hatt "sin første sexuelle debut" akkurat. Kjenner noen som helst her en person som er 17 - 18 år gammel, som ikke eier en mobiltelefon? Dette er med unntak av de som mistet den i do for en uke siden og slikt. Kanskje de som utførte undersøkelsen også hadde store problemer med dette? Og de som er så gammel, og ikke eier en mobil er vel kanskje også litt "Har det noe med at de som ikke har mobil er 13 - 15" heh. De fleste barn i dag før mobil før de er 12. Det vet jeg. Men på lista 13 - 18 er det nok betydelig mange flere som ikke har mobiltelefoner langt nede på lista, altså mellom 13 og 15 som et eksempel. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 13 - 18 år, sier dem?Har det noe med at de som ikke har mobil er 13 - 15, mens de med mobil er 13 - 18? Tror ikke det mange 13-åringer som har hatt "sin første sexuelle debut" akkurat. Åjoda. Mange jeg kjenner som debuterte som 13-14. ...... ......er ikke det litt uvanligt..???????? Ehh..... nei? Eulogy: Hold kjeft Jeg må bare legge til at jeg ser flere og flere 2. klassinger med mobiler, som er dyre. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 13 - 18 år, sier dem?Har det noe med at de som ikke har mobil er 13 - 15, mens de med mobil er 13 - 18? Tror ikke det mange 13-åringer som har hatt "sin første sexuelle debut" akkurat. Åjoda. Mange jeg kjenner som debuterte som 13-14. ...... ......er ikke det litt uvanligt..???????? Ehh..... nei? Eulogy: Hold kjeft Jeg må bare legge til at jeg ser flere og flere 2. klassinger med mobiler, som er dyre. på skolen min da er det flere av 1 klassingene som har mobil... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Burde ikke dette flyttes til offtopic--> politikk, for når mange 1 klassinger har mobil og dette fremmer sexual lysten så har vi nok et lite problem... Edit: (Ah.. Ikke misforstå, ikke noe imot sex, men at 6 og 7 åringer skal få nyte det enda? Neppe.. Det fortjener de ikke ) Endret 3. juli 2004 av Remerser Lenke til kommentar
panybs Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 uansett så vil det være sikkert langt over 70% hvertfall som har mobil. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Dette er da meget vanskelig å beregne i bunn og grunn... Mange som har flere mobiler, og flere abbenomang... Men at vårt samfunn har blitt sterkt påvirket av mobilen er det nok liten tvil om... Utenom tv og radio er nok mobil en av de få tekniske duppedittene som virkelig har gjennomsyret samfunnet vårt... På godt og vondt. Endret 3. juli 2004 av Remerser Lenke til kommentar
rønning Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 på skolen min da er det flere av 1 klassingene som har mobil... Er du gammel? Bare et enkelt sp.mål Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg regner vel med at han enten går på grunnskolen eller på en ungdomskole med en grunnskole i samme område/bygg... Lenke til kommentar
Help me Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 13 - 18 år, sier dem?Har det noe med at de som ikke har mobil er 13 - 15, mens de med mobil er 13 - 18? Tror ikke det mange 13-åringer som har hatt "sin første sexuelle debut" akkurat. Åjoda. Mange jeg kjenner som debuterte som 13-14. ...... ......er ikke det litt uvanligt..???????? Ehh..... nei? Eulogy: Hold kjeft Jeg må bare legge til at jeg ser flere og flere 2. klassinger med mobiler, som er dyre. på skolen min da er det flere av 1 klassingene som har mobil... 1.klassinger er vel litt drøyt. Hvis de har, er det bare for at foreldrene kan ringe dem.. de fleste 1 KLASSINGER har ikke mobil. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Ser i signaturen din at du har en Siemens SX1... Skal vi gifte oss? ka pokker du meina m d? Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Er du gammel? Bare et enkelt sp.mål jeg er ikke gammel men jeg går ikke i 1 klasse jeg skal begyne i 7. etter sommeren Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) 1.klassinger er vel litt drøyt. Hvis de har, er det bare for at foreldrene kan ringe dem.. de fleste 1 KLASSINGER har ikke mobil. jeg sa ikke de fleste jeg sa flere jeg mener 3 eller 4 i en klasse har det. EDIT av moderator - Unødvendig å quote ørten poster bakover. Bruk gjerne edit knappen. Endret 4. juli 2004 av Afseth Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Unnskyld men lær dere å slette litt i quoten slik at dere slipper å ha 10000 poster inne i quoten. Kanskje det kan høres utrolig ut, men vi er smarte nok til å skjønne hva dere snakkker om.. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Enig, og det er også mulig å bruke "edit" knappen slik at man ikke skriver tre poster etter hverandre med omtrent en linje i hver post Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå