Gå til innhold

Mobilen bra for sex-livet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
13 - 18 år, sier dem?

Har det noe med at de som ikke har mobil er 13 - 15, mens de med mobil er 13 - 18? Tror ikke det mange 13-åringer som har hatt "sin første sexuelle debut" akkurat.

Åjoda. Mange jeg kjenner som debuterte som 13-14.

...... :hrm: ......er ikke det litt uvanligt..????????

Lenke til kommentar
Interessant.

13 - 18 år, sier dem?

Har det noe med at de som ikke har mobil er 13 - 15, mens de med mobil er 13 - 18? Tror ikke det mange 13-åringer som har hatt "sin første sexuelle debut" akkurat.

Kjenner noen som helst her en person som er 17 - 18 år gammel, som ikke eier en mobiltelefon? Dette er med unntak av de som mistet den i do for en uke siden og slikt. Kanskje de som utførte undersøkelsen også hadde store problemer med dette? Og de som er så gammel, og ikke eier en mobil er vel kanskje også litt :blink:

"Har det noe med at de som ikke har mobil er 13 - 15" heh. De fleste barn i dag før mobil før de er 12.

Lenke til kommentar
Interessant.

13 - 18 år, sier dem?

Kjenner noen som helst her en person som er 17 - 18 år gammel, som ikke eier en mobiltelefon? Dette er med unntak av de som mistet den i do for en uke siden og slikt. Kanskje de som utførte undersøkelsen også hadde store problemer med dette? Og de som er så gammel, og ikke eier en mobil er vel kanskje også litt :blink:

"Har det noe med at de som ikke har mobil er 13 - 15" heh. De fleste barn i dag før mobil før de er 12.

Det vet jeg. Men på lista 13 - 18 er det nok betydelig mange flere som ikke har mobiltelefoner langt nede på lista, altså mellom 13 og 15 som et eksempel.

Lenke til kommentar
13 - 18 år, sier dem?

Ehh..... nei?

Eulogy: Hold kjeft :p

Jeg må bare legge til at jeg ser flere og flere 2. klassinger med mobiler, som er dyre.

Lenke til kommentar
13 - 18 år, sier dem?

Ehh..... nei?

Jeg må bare legge til at jeg ser flere og flere 2. klassinger med mobiler, som er dyre.

på skolen min da er det flere av 1 klassingene som har mobil... :ermm:

Lenke til kommentar

Burde ikke dette flyttes til offtopic--> politikk, for når mange 1 klassinger har mobil og dette fremmer sexual lysten så har vi nok et lite problem... :p

Edit:

(Ah.. Ikke misforstå, ikke noe imot sex, men at 6 og 7 åringer skal få nyte det enda? Neppe.. Det fortjener de ikke :tease: )

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Dette er da meget vanskelig å beregne i bunn og grunn... Mange som har flere mobiler, og flere abbenomang...

Men at vårt samfunn har blitt sterkt påvirket av mobilen er det nok liten tvil om... Utenom tv og radio er nok mobil en av de få tekniske duppedittene som virkelig har gjennomsyret samfunnet vårt... På godt og vondt.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
13 - 18 år, sier dem?

Ehh..... nei?

på skolen min da er det flere av 1 klassingene som har mobil... :ermm:

1.klassinger er vel litt drøyt. Hvis de har, er det bare for at foreldrene kan ringe dem.. de fleste 1 KLASSINGER har ikke mobil. :no::hm:

Lenke til kommentar

1.klassinger er vel litt drøyt. Hvis de har, er det bare for at foreldrene kan ringe dem.. de fleste 1 KLASSINGER har ikke mobil.  :no:  :hm:

jeg sa ikke de fleste jeg sa flere jeg mener 3 eller 4 i en klasse har det.

EDIT av moderator - Unødvendig å quote ørten poster bakover. Bruk gjerne edit knappen.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...