Gå til innhold

Mobilen bra for sex-livet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At et barn bruker mobilen ofte viser at de har større omgangskrets og sosial aktivitet enn de som bruker den lite. barn med størst omgangskrets og mer sosial aktivitet har selvfølgelig mer sex og debuterer som regel før de som har liten.

Spørreundersøkelser i tabloidaviser = dritt

Lenke til kommentar
At et barn bruker mobilen ofte viser at de har større omgangskrets og sosial aktivitet enn de som bruker den lite. barn med størst omgangskrets og mer sosial aktivitet har selvfølgelig mer sex og debuterer som regel før de som har liten.

Må si deg en ting, jeg har ikek mobil, men har en jævlgi stor vennekrets. I forhold til mange andre. Men jeg får nok større når min k700 kommer om noen dager

Lenke til kommentar

Må si deg en ting, jeg har ikek mobil, men har en jævlgi stor vennekrets. I forhold til mange andre. Men jeg får nok større når min k700 kommer om noen dager

Og hvor gammel er du?

Lenke til kommentar

OMG...tror ikke noe på det tullet de sier i avisene. Man får ikke så enormt me større vennekrets bare man har en fet mobil.. Vil ikke påstå at et vennskap som bygger på en mobiltelefon er så j*vlig mye verdt.

Bare min mening :hrm::shrug:

Lenke til kommentar

Interessant.

13 - 18 år, sier dem?

Har det noe med at de som ikke har mobil er 13 - 15, mens de med mobil er 13 - 18? Tror ikke det mange 13-åringer som har hatt "sin første sexuelle debut" akkurat.

Kjenner noen som helst her en person som er 17 - 18 år gammel, som ikke eier en mobiltelefon? Dette er med unntak av de som mistet den i do for en uke siden og slikt. Kanskje de som utførte undersøkelsen også hadde store problemer med dette? Og de som er så gammel, og ikke eier en mobil er vel kanskje også litt :blink:

Lenke til kommentar
13 - 18 år, sier dem?

Har det noe med at de som ikke har mobil er 13 - 15, mens de med mobil er 13 - 18? Tror ikke det mange 13-åringer som har hatt "sin første sexuelle debut" akkurat.

Åjoda. Mange jeg kjenner som debuterte som 13-14.

Men alle hadde mobil. Men det kan ikek være ut fra hvilken du har, siden han satt med en råtten drittelefon Nokia fra 1998/9 :p. Eller, den var ikek dritt, men i forhold til dagens :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...