rønning Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Mobiltelefonen skaper ikke bare trøbbel sjekk denne Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Er ikke sikkert det blir barn av det heller i følge en artikkel/tråd her om dagen Lenke til kommentar
panybs Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 hmmm ja men de fleste har vel mobil da ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 At et barn bruker mobilen ofte viser at de har større omgangskrets og sosial aktivitet enn de som bruker den lite. barn med størst omgangskrets og mer sosial aktivitet har selvfølgelig mer sex og debuterer som regel før de som har liten. Spørreundersøkelser i tabloidaviser = dritt Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 hmm.. så forsida til vg her omdagen.. der stod det at mobil ilomma er skadelig får sæden.. tror det er ett 1 til 100 tilfelle men.. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 At et barn bruker mobilen ofte viser at de har større omgangskrets og sosial aktivitet enn de som bruker den lite. barn med størst omgangskrets og mer sosial aktivitet har selvfølgelig mer sex og debuterer som regel før de som har liten. Spørreundersøkelser i tabloidaviser = dritt Må si deg en ting, jeg har ikek mobil, men har en jævlgi stor vennekrets. I forhold til mange andre. Men jeg får nok større når min k700 kommer om noen dager Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 At et barn bruker mobilen ofte viser at de har større omgangskrets og sosial aktivitet enn de som bruker den lite. barn med størst omgangskrets og mer sosial aktivitet har selvfølgelig mer sex og debuterer som regel før de som har liten. Spørreundersøkelser i tabloidaviser = dritt Må si deg en ting, jeg har ikek mobil, men har en jævlgi stor vennekrets. I forhold til mange andre. Men jeg får nok større når min k700 kommer om noen dager Og hvor gammel er du? Lenke til kommentar
rønning Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 OMG...tror ikke noe på det tullet de sier i avisene. Man får ikke så enormt me større vennekrets bare man har en fet mobil.. Vil ikke påstå at et vennskap som bygger på en mobiltelefon er så j*vlig mye verdt. Bare min mening Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det er nå vel sikkert at dei som har mobil kan snakke mer med andre når dei er hjemme og sann.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Skal man tolke avisene da så er rådet å ha mobilen med seg, men ikke på seg for et godt sex-liv Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det beste er sikkert å ha dn i baklomma..so sleppe du stråling på ballane..håpe ej.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Heh.. Deppends of the size of your ass, I think. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det er nå vel sikkert at dei som har mobil kan snakke mer med andre når dei er hjemme og sann.. Når man er hjemme har man msn, yahoo, irc og analog telefon. SÅ enkelt er det Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Interessant. 13 - 18 år, sier dem? Har det noe med at de som ikke har mobil er 13 - 15, mens de med mobil er 13 - 18? Tror ikke det mange 13-åringer som har hatt "sin første sexuelle debut" akkurat. Kjenner noen som helst her en person som er 17 - 18 år gammel, som ikke eier en mobiltelefon? Dette er med unntak av de som mistet den i do for en uke siden og slikt. Kanskje de som utførte undersøkelsen også hadde store problemer med dette? Og de som er så gammel, og ikke eier en mobil er vel kanskje også litt Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Akkurat, meget godt poeng. Og dette var undersøkelse foretatt av forskere på universitetet. HAH! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Dersom du vurderer venner ut ifrå mobilen deiras så er det noko steike galt. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Det beste er sikkert å ha dn i baklomma..so sleppe du stråling på ballane..håpe ej.. Ser i signaturen din at du har en Siemens SX1... Skal vi gifte oss? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 13 - 18 år, sier dem?Har det noe med at de som ikke har mobil er 13 - 15, mens de med mobil er 13 - 18? Tror ikke det mange 13-åringer som har hatt "sin første sexuelle debut" akkurat. Åjoda. Mange jeg kjenner som debuterte som 13-14. Men alle hadde mobil. Men det kan ikek være ut fra hvilken du har, siden han satt med en råtten drittelefon Nokia fra 1998/9 . Eller, den var ikek dritt, men i forhold til dagens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå