Caveman Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 jeg vet at ikke gamecube har kommet enda, men det kan jo være noen har den fordi. Så jeg lurer på om noen (som har gamecube) kunne anbefale med 2 spill av de som kommer på lanseringsdatoen. Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Rogue Leader II og Super Monkey Ball. Tony Hawk 3 hvis du ikke har det fra før. Venter du noen uker kan du skaffe deg Super Smash Bros eller Pikmin. Lenke til kommentar
Jallin Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 tror det nye wave race spillet også blir sinnsykt bra Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Jepp, sjekk ut info om Wave Race : Blue Storm hvis du ikke allerede har gjort det. For nyheter om den europeiske gamecube, anbefaler jeg Cube Europe. Jeg har utrolig vanskelig for å bestemme meg hvilke spill jeg skal kjøpe ved lansering. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 21. april 2002 Forfatter Del Skrevet 21. april 2002 noen som vet om rumble effekten kan slåes av? Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Ja, det er mulig å skru av "rumble" funksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå