genesis Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Hallo! Jeg tenkte jeg kanske skulle sette i gang med Monkey Island 1 & 2. Har fått tak i dem, men ikke kjøpt enda. Hvor kan jeg kjøpe dem til maks billig peng? Venter på nytt HK, og har ikke lydutganger før det ankommer. Derfor ble jeg mektig imponert, og kom i en god monkey island stemning når jeg hørte PCspeakeren presse fram grove toner av den musikken jeg begravde meg i i monkey island 3. (som er den beste spillopplevelsen jeg har minne av) Som topic sier, er de verdt bryet? Altså måler de seg godt opp mot moderne titler med tanke på gameplay, dialoger osv.? Hvior lang tid tar det sånn ca å spille seg igjennom det enkelte? takk for svar edit_ hvordan !&¤ saver man? "litt" dumt om det bare er mulig å pause Endret 1. juli 2004 av genesis Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ja, de er verdt det! Det de mangler i grafikk tar de igjen i humor og gameplay. Jeg brukte en god stund første gang jeg spilte dem, men hvis du er "flink" i slike spill kan du greie ett og ett på en ukes tid hver om du spiller hele dagen vil jeg tro... Save ligger vel på F1 (eller var det F5?) sammen med Load og Options eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå