tantacirkus Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Hei! Fikk meg akkurat en helt ny SX1! Men har et problem, jeg klarer ikke å få koblet til pcen.. Jeg har innstallert det programmet som følgte med på cden, når jeg koblet til mobilen kom det opp ny usb enhet funnet eller noe sånnt. Jeg følgte innstalasjonen her også, og når den skulle begynne å innstallere kom det opp sånn feilmelding om at driveren ikke er laget for WIn XP, jeg tok fortsett likevel.. Etter dette var ferdig, klarte jeg ikke å få kontakt mellom mobil å pc. Mobilen viser på min datamaskin, tilkoblingen er ok på mRouter også.. Men når jeg bruker Siemens Data Suite og når jeg prøver å oppgradere fw på telefonen får jeg ikke kontakt i mellom pc og mobil.. Håper noen kan hjelpe meg her.. Edit: Har nå fått til FW oppgradering, men får fortsatt ikke kontakt med siemens data suite! Endret 1. juli 2004 av tantacirkus Lenke til kommentar
tantacirkus Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Kan noen eventuelt gi meg en kort guide i hvordan jeg skal få koblet den til siemens data suite? eller sånn som dere gjorde det, mener jeg! Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Se her så tror jeg du klarer det. Har du FW 07 og den funker fint så ville jeg ventet med oppgradering. Mange som ikke liker lyd bigen på FW 12. Lenke til kommentar
tantacirkus Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Okey, takk for hjelpen.. Hadde fw6, men har nå fw12.. Merkbar forskjell på lyden ja.. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Aaargh! Er litt frustrert nå... Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg! Har akkurat kjøpt meg en SX1, og prøver frenetisk å koble den opp mot maskina mi vha usb kabelen. Jeg har installert softwaren som fulgte med, men maskinen finner ikke mobilen selv om den er plugget i! Jeg prøvde å oppdatere FW (har FW 6), men får også da beskjed om at ingen mobiltelefon er koblet til... Hva bør jeg gjøre?? Har avinstallert/reinstallert SDS et par ganger nå, begynner å miste troen på at det hjelper også.. Prøver å følge instruksjonene fra club-siemens.net: 1. Lad telefonen opp 2. Slå av telefonen 3. Start softwaren 4. Koble telefonen til USB kabelen. 5. Hold joysticken inne og slå den på. DU får en hvit skjerm på telefonen og er i software update modus 6. Telefonen skal da bli gjenkjent. SKjer ikke det er den allerede installert. Gå da ti kontrolpanel, system enhetsbehandler. Du finner SX1 tilkoblet. Velg oppdater driver... 7. Hvis den blir gjenkent velg driverplassering som er det samme sted som software ligger. 8. Når den er riktig installert(driverne), fortsett så med installasjonen av softwaren. Følg instruksjonene.... Men jeg finner ikke SX1 tilkoblet noen plass under kontrollpanelet... Endret 7. juli 2004 av sverrelerre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå