M25 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg har fått W32.Sasser.E.Worm, og fikk en bruksanvisnig men der stod det at jeg skulle trykke ctrl+alt+del. Men dette funka ikke det kom ikke opp gjorde det før, men ikke no kansje det er pga viruse men jeg vett ikke? Men altså hva skal jeg gjere? Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) -slett Endret 1. juli 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Last ned Remove Tool fra Symantec [Norton] Siden Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 men, men. Skjønner ikke en dritt av hva du mener. Kutt ned på men'a. Jeg er SÅ lei av men-oholikere. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 En venn av meg hadde sasser, og det ødela faktisk hans 4600TI kort.. Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 lag en cd med et eller annet removal tool f.eks stinger. lag cd på en annen maskin, og kjør programmet. så er alt i orden Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Flyttes til Programvare -> sikkerhet. Passer bedre der. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 skriv shutdown -a i byrjan.. så laster du ned removal tool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå