joschram Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 På NRK P3 idag: Mobilsjefene menger seg med nerdene på nettet for å vinne priskrigen. Ble sendt mellom 1600 og 1630 i Petre Nå idag. Handlet om Idar Vollvik i Chess og Thomas Sandaker i Mobyson som skriver/leser på forumet her. http://nrk.no/tjenester/nrk_nettradio/3220...tml?kanal=petre Søk etter Petre Nå og velg 01.07 (16:00 - 17:00). Etter hva jeg husker kom innslaget ca 15 min ute i programmet. Johannes Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 hehe, det er bra at de bruker forumet da!! Lenke til kommentar
Gauty Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Stod på jobben da jeg hørte det samme! Det er jo kult det! Når jo bedre frem til brukeren! Ekke så dumme de gutta i Mobyson og chess gitt! Litt mer jordnære karer kanskje? Motsetning til rasshø**** i NetCukk og Horenor! Lenke til kommentar
sandis Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hei Viktig å poengtere at tilstedeværelse på dette forumet ikke dreier seg om å vinne noen priskrig, men og kunne ha dialog med brukerne og svare for det Mobyson står for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå