TRAM Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 ...hehe - hadde en heidunders fest igår - det var sååå kult ! Jeg er en gammel mann ( 'ikke-gris'/ 52 ), og 'alle' ville kramas og bedanzes - Kjøpte meg ny skinn PC-stol igår, som jeg plasserte oppi transportkassa på en 3-hjuls moped... vi cruza rundt i området her på vei til fest, og enda er det et par øl igjen Har ikke dansa på mange år, og damene 'sugde' tak i meg og vi sjokka rundt i dance og laserlys hele natta - dette var det feteste jèg har opplevd på lange tider. Har du ei morsom feste-historie ? Bakgrunnen for det hele, er ikke så lystelig, og mange vil nok vifte moralsk med kombinasjonen i historien: datra mi ( 14 ) har sniffet benzin 2 ganger, men fortalte meg dette fordi hun er blitt klar over hvor farlig det er - Det er faktisk et uttrykk for dette: 'Boffe' - derfor vil jeg ut og menge meg, for å komme nærmere der sånt skjer. Og jeg kom faktisk i kontakt med bygdas sønner - noe som kanskje vil vise seg å være til hjelp med dette. [ Denne Melding var redigert av: TRAM på 2002-04-20 12:17 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå