GoldlaXiE Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hallo! Kan en av dere skjermkort spesialister si noen om dette? Går det ann å flashe dette kortet til XT? Det burde jo ikke være noen forskjell på Sapphire, Club3D og Powercolor sånn sett eller? Det er jo bekreftet at på Club3D og Sapphire's X800 Pro vivo kort går det ann å enable de siste 4 pipelines i bios! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hallo! Kan en av dere skjermkort spesialister si noen om dette? Går det ann å flashe dette kortet til XT? Det burde jo ikke være noen forskjell på Sapphire, Club3D og Powercolor sånn sett eller? Det er jo bekreftet at på Club3D og Sapphire's X800 Pro vivo kort går det ann å enable de siste 4 pipelines i bios! Ja det finnes allerede en eller ti topics om det, scroll litt ned så ser du den fort. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Uuff.. Eg ha jo lest gjennom alle dei postane, og det stod ingenting om at det går med Powercolor!! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Uuff.. Eg ha jo lest gjennom alle dei postane, og det stod ingenting om at det går med Powercolor!! Det står jo klart og tydelig i flere poster i den ene topicen at det går på alle kort som er av type VIVO. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Det står jo klart og tydelig i flere poster i den ene topicen at det går på alle kort som er av type VIVO. Ok.. da stolar eg på det, og viss det ikkje går, so veit eg kor du bur Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Det står jo klart og tydelig i flere poster i den ene topicen at det går på alle kort som er av type VIVO. Nei, kanskje en av grunnene til at jeg ventet med å kjøpe skjermkort. Now it's to late.. har allerede kjøpt noe annet. Men bare vent, jeg kommer tilbake med et x800XT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå