Uxzuigal Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Sist hørsels test hørte jeg vistnok veldig bra på Det viktigeste for meg er og få fullstendig lydgjengivelse og god bass, slik at jeg kan høre på musikken min slik den skal være. Hørte foresten på musikken deres nå, ganske bra, likte spesielt gitar og bass gitar lyden:) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Vurderte å lage en ny tråd, men tar det her: Noen som vet om steder der "Rega Ear Amp" selges i Norge? Lenke til kommentar
JensL Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Nja, har ikke sett noe sånt i de hifi-butikkene jeg har vært i her i Norge. Du har jo www.ljudmakarn.se som ble nevnt tidligere. Men Mono er norsk distributør av Rega, så du kan jo høre med dem? www.mono.no Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Nice, tusen takk, skal høre med dem om kammeraten min som stikker til Sverige imorgen ikke får tak i:) Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Hvilket lyd kort har du da? Jeg kjører selv et innebygd lydkort Får jeg dårligere lyd av å bruke innebygd på mitt headset tror du? Får vel alltid mer støy på innebygde lydkort Endret 25. juli 2004 av Kevlar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå