Gå til innhold

Har jeg kortsluttet NF7-S V.2?

Anbefalte innlegg

Ja...

Jeg klarte å sette en minnebrikke i hovedkortet feil vei...

Det ble et lite "bzzz", så sviddlukt, og så nektet det å starte opp.

En liten del på minnet ble svidd bort, det samme ble tappen som sitter i minnesporet på samme plass som den som ble svidd bort på minnet.

Etter at dette skjedde er HK ikke interessert i å starte opp i det hele tatt, men kommer med lange bip, som indikerer minnefeil.

Er det sånn nå at jeg har klart å ødelegge hele kortet, og at det bare er å ta halen mellom bena og stikke å kjøpe seg et nytt i morgen? Har jeg kortsluttet hele minnestyringen eller noe sånt?

Det er for jævlig...

Kom med noen innspill dersom noen kan svare meg. Kjekt å vite FØR jeg kjøper nytt.

Kan jeg være så frekk å sende kortet inn for å reklamere på det??? Det er ikke noen sviddmerker på kortet i det hele tatt.

Jim! :no:

Videoannonse
Annonse

Hvordan klarte du å sette den feil vei i sporet? Det er laget for å gå kun en vei nedi.

Edit: Innlegg nr 500 :w00t: *jubel*

For å svare på det du spør om så kan du ikke vite noe om kortet eller minnet er ødelagt før du har testet med noen komponenter som du vet virker. Er det noen som nå tør/kan låne deg en minnebrikke slik at du kan teste det?

Du sier at kortet ikke har svimerker, men skriver du ikke også at det er litt brent i slotten til minnet?

Endret av hart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...