Gå til innhold

In Living Color

tigerdip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det gikk på TVNorge om ettermiddagene før så har jeg sett på det før ja.

Moro.

Men Jim Carry er faktisk morsom "idag". Hvis du mener han kun var morsom før, så lo du deg kanskje ikke gjennom filmer som "Dum og Dummere", "Lystløgneren", "Trueman show", "Cable guy", "Jeg, meg selv og Irene" og så videre?

Endret av Beistet
Lenke til kommentar

Han var god i Ace Ventura, The Mask og Man On The Moon.

Truman Show var tam og kjedelig, dum og dummere er bare teit prompehumor. Cable guy må jeg se om igjen, har ikke sett den siden '96 og har begynt å lure på om den ikke var så dårlig som jeg først fikk inntrykk av.

Bruce Almighty er et tegn på at han begynner å miste gnisten for alvor og får ham til i beste fall å se ut som en over halvveis talentfull amatørrevy komiker.

Om det gikk på TVN ? Vet ikke, har ikke sett på den kanalen på mange år. Sketsjer som The Headleys, Homey the clown, Men On Films/Books/Art og The Homeboy Shopping Network ser jeg gjerne flere av :!:

Lenke til kommentar

Vel, om du så det Letterman showet der Jim var med så ser du godt at han ikke har mista gnisten. Fyrn får ut rareste grimaser, kommentarer, og er like vill som han alltid har vært. Tingen er vel heller den at han ikke er med i de type filma han før var med i. Bruce Almighty var jo litt mer seriøs enn Ace Ventura f.eks ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vel, om du så det Letterman showet der Jim var med så ser du godt at han ikke har mista gnisten.

Jepp, han var helt i hundre.

Lenke til kommentar
Liker spesielt når han kler seg ut som en arboics jente og trener eller noe sånt. Husker ikke stort mer. Konge show.

Det gikk på TVNorge ja. Men tror det er så langt tilbake som ifjor eller året før der.

Sketsjen heter "Vera DeMilo - Bodybuilder", den er rå :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...