Gå til innhold

Kjøper du et fast merke? Hva bir din neste symbian

Anbefalte innlegg

Jeg vil beklage til jeg har diskutert med usakelig for deres mobilvalg eller meninger om andre mobil merker. Men jeg har hatt Siemens nesten helt siden jeg fikk min første mobil. Eneste jeg har prøvd av andre merker er p800 og nokia 9210i og 6610i. Men nå har jeg bestemt meg for at siemens er best uansett.. noen andre som holder seg til et bestemt merke eller er fanatik på mobilmerker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke en fanatiker på mobilmerker, uansett om du har påstått det og uthengt meg som nokiafanatiker det flere ganger. (Selv om jeg har flere mobiler av andre merker... Så idiotisk at jeg ikke vet om jeg bør le eller gråte.)

Selv kjøper jeg det jeg liker og trenger, på tross av merke og pris. Kjøpelysten styrer meg ganske enkelt...

Lenke til kommentar

Som du kan se av min signatur er det et spesielt merke jeg foretrekker framfor andre. Grunnen til dette er ikke nødvendigvis at dette merket gir mest for pengene eller har den absolutt beste telefonen, det er rett og slett det jeg "trives" best med. Jeg har blitt vant til det systemet denne produsenten har og ser ingen grunn til å eksprimentere med noen jeg er ganske sikker på at jeg finner uvannt.

Det finnes gode og dårlige mobiler fra alle fabrikanter, jeg holder meg fortsatt til mitt merke. Men syns lite om å bli kalt fanatiker.

Edit:

For å faktisk svare på spørsmålet ditt angående neste symbian, så må jeg si at jeg tviler på at jeg kjøper symbian neste gang.

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Har vel nesten alltid hatt Sony Ericsson telefoner og Ericsson før den tid. Før pleide jeg å ha en Palm ved siden av. Den ble pensjonert når jeg fikk meg P800. Oppgraderte til P900 når den kom. Er kjempefornøyd med det, og jeg kommer til å kjøpe oppfølgern til P900 når den kommer

Det er heller ingen andre telefoner som er aktuelle. Kommer ikke til å kjøpe en Smartphone uten trykkfølsom skjerm for å si det sånn! :yes:

Lenke til kommentar

Ah, hva som blir min neste symbian? Det kan jeg svare på vetdu: Nokia 9500. Grunn: Har alt jeg trenger og en gigantisk skjerm som er godt egnet til mitt bruk.

Deretter vil jeg nok få meg en 60 series, hvilket merke/modell vet jeg ikke, men hvis en evt. Sx2 får "vanlig" tastatur så ser jeg ikke bort fra den... ;)

Lenke til kommentar

Jeg holder meg som regel til nokia, som dere kanskje ser av signaturen min. Har prøvd ut både siemens og samsung, men jeg byttet raskt tilbake til nokia igjen. Da denne produsenten aldri har skuffet meg. ;)

Neste symbian, ja. Det blir nok en nokia det også. 6630 kanskje? Men du skal ikke se vekk ifra at jeg kommer til å gå bærende på oppfølgeren til p900, som jeg tror kommer til å bli ganske fet.

Lenke til kommentar

Har nesten kun hatt Nokiaer, men jeg velger i bunn og grunn etter det jeg vil ha når jeg skal ha ny mobiltelefon. Da jeg skulle kjøpe ny nettopp, var 7610 et altnernativ, mens det var ingen andre som kunne "måles" med den, så da kjøpte jeg den... Hadde liksom kjøpt den hadde det vært SonyEricsson 7610 eller Panasonic 7610 også.. :D

Men Siemens holder jeg meg som regel unna, kansje mest pga. "traumer" ( :yes: ) jeg har fått ved å prøvd de eldre, billige, trege osv osv osv + til Siemens. (Selv om jeg vet at de nye ikke er sånn :roll: )

Lenke til kommentar

Jeg kjøper det jeg har lyst på. Akkurat nå har jeg en 7610, og det kommer ikke noen nye Symbian telefoner i nærmeste framtid som jeg har lyst på. Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe meg SX1, men så kom 6600 ut først ut og da kjøpte jeg den. Angrer ikke på det nei :) Dessuten ble SX1 utsatt og utsatt. Neste mobil jeg kjøper blir nok ikke en Symbian. Blir en S65 jeg kjøper neste gang.

Lenke til kommentar

har selv bare hatt 1 symbian, det var Nokia 7650.. topp telefon som jeg var/er kjempe fornøyd med. Har nå både lg g7100 og nokiaen men tror nok jeg selger begge når neste symbian telefon med megapixel kamera og noen andre rette elementer kommer... (ps: vil ikke ha n7610)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt Nokia bevisst siden Nokia 2110i var min første mobil.

Har svingt innom noen andre merker og modeller, uten at jeg syns de klarer å overtale meg med sin brukervennlighet og fine telefoner.

Jeg mener selv at valg av tlf også er vanestyrt. Mange velger det samme merke om igjen for det er de vant til. Men så kommer det faktorer inn som pris, kvalitet og for mange, funksjoner. Jeg har likt Nokias modeller siste årene spesielt grunnet at de har radio samt mange designmessige flotte telefoner.

Dette er mer en smaks diskusjon, akkurat som med musikk og smak, men det kan komme mye gode tips ut av det.

Jeg syns Nokia klarer å levere, etter mine ønsker, behov og økonomi. Jeg har i de fleste tilfeller anbefalt Nokia videre, avhengig av hva folk er ute etter og evt hva de er vant til fra tidligere merker.

Så fra meg, Nokia!

Takk for oppmerksomheten :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...