Specktor Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hey.......... Hva trenger jeg for og koble min G556E til TV.. Og hvor kan jeg bestille det Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Maskinen har tv-utgang, svhs. Da trenger du bare en kabel, f.eks. denne fra biltema. Dersom tv'en ikke har video-inngang, trenger du en scart-overgang; også fra biltema. Det skal legges til at jeg ikke er 100% sikker, men tror det var slik jeg gjorde for en stund tilbake... Edit: en liten skrivefeil.. Endret 1. juli 2004 av EirikO Lenke til kommentar
Specktor Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Skal bestille mye annet fra komplett finnes kablen der å...? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 NB: Hvis TV'n ikke har støtte for S-video / S-VHS, vil det IKKE fungere å koble maskinen til TV'n med en scart-overgang. Et S-video-videosignal er og blir et s-video-videosignal, uansett hva slags kontakt du kobler det til. Resultatet blir at du kun får et svart/hvitt bilde på TV'n ... Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 NB: Hvis TV'n ikke har støtte for S-video / S-VHS, vil det IKKE fungere å koble maskinen til TV'n med en scart-overgang. Et S-video-videosignal er og blir et s-video-videosignal, uansett hva slags kontakt du kobler det til. Resultatet blir at du kun får et svart/hvitt bilde på TV'n ... hehe, det har jeg erfart... Lenke til kommentar
Wetatron Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Ja, ufo har rett. Først og fremst trenger du en TV som er S-VHS kompitabel. Deretter trenger du følgende fra komplett (eller annen leverandør): S-video Kabel Han/ Han Dersom du vil ha lyd på TV'n, et stereoanlegg (eller DVD-reciever) med AUX: KA Minijack han - 2x Phono han Og dersom du vil ha mulighet for å ha PCn andre steder enn på gulvet ved TV'n når den er koblet til: KA 2x phono skjøtekabel Håper dette hjalp, lykke til! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 NB: Hvis TV'n ikke har støtte for S-video / S-VHS, vil det IKKE fungere å koble maskinen til TV'n med en scart-overgang. Et S-video-videosignal er og blir et s-video-videosignal, uansett hva slags kontakt du kobler det til. Resultatet blir at du kun får et svart/hvitt bilde på TV'n ... funka for meg... Lenke til kommentar
Myrsnipe Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg bruker tv'n min til å se på film fra pc'n (Har ikke dvd spiller på rommet, og gidder ikke å ta ps2'en til broren min hver gang...), den er fra tidlig '90 tallet men jeg får fremdeles brukt s-video --> rgb uten problemer. Jeg tviler på at det er så mange tv'er i dag som du ikke får brukt s-video på. Det med at du får svart/hvitt bilde kan også ha noe med instillingene å gjøre, har en venn som kjøpte seg en ny tv i fjor som hadde egen s-video ingang. Han fikk bare svart/hvitt og vi brukte en god del timer på å finne ut hvordan vi skulle fikse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå