deve87 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Bruker Windows 2000 som os, og lurer da på hvordan oppstartsbilde kan blir fjernet og blit enten erstattet med et annet bilde eller en simpel tekst. Vet hvordan dette gjøres i Windows Xp. Men i win2000 er det vist en helt annen funksjon. Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 har lest det en eller annen gang om at det gikk an i XP. men finner det ikke igjen. siden at du har Windows 2000 så har du ikke msconfig heller. den finner du ved å søke på google.com etter download msconfig.exe når du har lasta ned den og gått inni msconfig så velger du boot.ini. der velger du bootlog tror jeg. men dette er jeg ikke helt sikker på selv. på siden jeg så det på så stod det at man måtte være forsiktig med det for det kunne gå galt. selv ville jeg ikke ha gjort det. uannsett lykke til. Lenke til kommentar
deve87 Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Nyderlig det funka fett Men var ikke /bootlog du skulle merke av. Merker du dermed av /noguiboot og /sos fjerner den oppstartsbilde/logoen og bytter den ut med filprosessen. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 ok, bare hyggelig å kunne hjelpe. kjører Windows 2000 selv, men jeg trenger ikke å fjerne logoen jeg. gidder det rett å slett ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå