BlueMoon Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Har en IBM DVD brenner med nero 6.3.1.15 skal brenne noen avi filer til mpeg4 men den nekter å konvertere filene, når jeg brenner avi til VCD eller SVCD har jeg ikke noe problemer da konverterer den filene. Noen som har en mulig løsning på problemet Hadde sat veldig stor pris på det Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Du kan for eksempel bruke mpegable X4 til å konvertere fra avi til mpeg4 Lenke til kommentar
BlueMoon Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 hvor kan jeg få itak i det programmet? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 hvor kan jeg få itak i det programmet? http://www.google.com/search?sourceid=navc...8&q=mpegable+X4 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) her skrev jeg masse pisspreik Endret 1. juli 2004 av Alastor Lenke til kommentar
BlueMoon Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) VCD og SVCD er IKKE mpeg4. VCD = mpeg, SVCD = mpeg2 (som oftest i allefall). .avi er bare et filendelse, så og si. De aller fleste mpeg4-filmene i dag er .avi, da det som brukes oftest er xvid og divx, Annet mpeg4 er rm9, 3ivx og Windows Media9. Har du lest teksten min ... jeg vet klart og tydelig at VCD og SVCD ikke er mpeg4(DVD) ... DivX og Xvid er kun to måter å code avi på ... problemet mitt er at Nero ikke gjør det den skal og pleier å gjøre konvertere filene til mpeg4 Altså hvis du misforsto så mente jeg i den første teksten at når jeg brente avi filer på CD'er (VCD og SVCD) så fungerer det, men når jeg skal brenne DVD'er (mpeg4) så fungerer det ikke i Nero. Trodde ikke det var så vanskelig å forstå hva jeg skrev jeg avi og mpeg4 har ingen ting å gjøre med hverandre det er ulike format, det mest brukte til mpeg4 er DV-kasseter (det du har i de fleste digitale video kamerar) og ikke avi ... Endret 2. juli 2004 av BlueMoon Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 hæhæhæ...faen der bajsa jeg godt på leggen. sorry Lenke til kommentar
viggo Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hvis du skal brenne en avi-fil som DVD med Nero trenger du: -Nero Vision Express -MPEG2-plugin til Nero -Masse tid Lenke til kommentar
BlueMoon Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Hvis du skal brenne en avi-fil som DVD med Nero trenger du:-Nero Vision Express -MPEG4-plugin til Nero -Masse tid Vet du hvor jeg kan få de (Bruker Nero 6.1.3.15 Enterprise ED, tittet litt runt men fant dem ikke ) Endret 2. juli 2004 av BlueMoon Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 www.nero.com er vel eneste stedet vi har lov til å si deg her Evt google Lenke til kommentar
viggo Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Nero Vision Express ligger i pakke 2 her: http://www.ahead.de/en/last-version.php Du må selvsagt ha gyldig lisens til Nero for å bruke den. Endret 2. juli 2004 av viggo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå