Thewiz Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Når kommer Nintendo DS og PSP til Norge? De er helt klart forbedret, sjekk Gamespot Hva tror dere blir bestselgeren? Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 DS kommer vel til våren, men vet ikke med PSP. De er vel forøvrig ikke noen konkurrenter som kan settes opp mot hverandre. DS er typisk Nintendo (heldigvis)...nytt og spennende, laget for å ta med seg, spille multiplayer osv. PSP er mer en "gadget" for litt eldre. Siden den har dvd-avspilling bruker den sykt mye batteri, og vil ikke vare lengre enn et par timer med batteriet som er i den. Den er også mye større, så ikke noe man gidder å dra opp mens man sitter 20 min på bussen. Må si jeg gleder meg til DS'en. Åpner nye muligheter med to skjermer. I motsetning frister ikke en bærbar dvd-avspiller og gamle PS2-spill like mye. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Dette blir krig - i starten var jeg veldig skeptisk til DC, men nå ser jeg at dette er en morsom, orginal og fornyende ting. PSP, derimot, er som NoviKaNa sier: I motsetning til DS frister ikke bærbar dvd-spiller og gamle PS2-spill! Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Iallefall kjipt at det ikke kommer brennere til PSP-formatet, gidder ikke kjøpe dobbelt opp med dvd-filmer for å kunne se på PSP'n Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hvis jeg skal ha noen av disse blir det deffinetivt DS! Fetere, generelt sett bedre spillutviklere, 120 spill er blitt bekreftet, bedre batteritid, to skjermer, billigere. Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 http://www.lik-sang.com/list.php?nav=top&category=252 Der kan man forhåndsbestille både Ds maskin og spill... Husker at det sto en utgivelsesdato for selve saken der før ... trur det var 12 oktober eller noe... men nå er det tatt bort :S Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Forresten... Supermario DS ser jo bare feet ut http://www.lik-sang.com/image.php?category...-smb-jap&show=3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå