1234asdf1234 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Heisan, jeg har nå bestemt meg for å kjøpe Nikon D70, men jeg vet ikke hvilket objektiv jeg skal velge. Foto & Video selger Nikon D70 KIT m/D70 Digitalk.og 18-70mm for 12 390,00,-. Er det noen som har synspunkter på hvilket objektiv jeg bør velge, om foto og videos tilbud er bra eller butikker i Oslo jeg kan kjøpe D70 med objektiv? Lenke til kommentar
kai_frode Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kjøp med 18-70 objektivet, i alle fall ikke velg løsningen med 28-70(?) objektivet. Synes prisen ser bra ut, meget bra faktisk. Om du skal handle i butikk i Oslo, sjekk også prisen på Lømorks og på Fotohuset. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Det tilbudet ser veldig bra ut. Særlig hvis du kan slippe porto (vet ikke hvor foto&video har kontor, men hvis det er i Oslo kan du jo spare litt). Prisen er vel omtrent den samme på de alternative stedene. Eneste billigere alternativ er å bestille fra Sverige, men da er det mye lengre leveringstid (både venteliste og frakt tar endel tid). Endret 1. juli 2004 av anderfo Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 fikk dette kameraet og 18-70 idag. Det er helt genialt! Kan anbefales på det varmeste! dr_k Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Har brukt kameraet med 18-70mm objektiv nå i to uker, strålende fornøyd! Kjøpte forresten også fra Foto&Video i Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå