torrence Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hei, fikk levert følgende 2 produkter fra komplett i dag: Aksess Punkt: 3Com Aksesspunkt USB adapter: 3Com USB Adapter Aksess punktet er direkte tilkoblet Netopia ruteren med krysset TP-kabel. Og USB adapteren står i PC'en. Jeg får kontakt mellom disse 2 og får tilgang til aksesspunktet over det trådløse nettet. PROBLEM: Hvilke instillinger må jeg bruke på aksesspunktet og PC'en for å komme på nett?? Setter pris på all hjelp!!! Lenke til kommentar
LionHead Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg anbefaler på det sterkeste og lese igjennom denne testen for en liten inføring i rutern din. På side 3 første bilde ser du hvilke tilkoblingsmuligheter du kan velge. Siden du bruker Ngt skal du bruke PPPoE (Used by DSL providers only). Ellers er det stort sett og følge wizard'en Lykke til Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 På side 3 første bilde ser du hvilke tilkoblingsmuligheter du kan velge. Siden du bruker Ngt skal du bruke PPPoE (Used by DSL providers only). Ellers er det stort sett og følge wizard'en 1. Han har et aksesspunkt, ikke router 2. NGT bruker ikke PPPoE men PPPoA uten at dette spiller noen rolle i dette tilfellet, han skal sette den til om motta IP automatisk fra NGT-routeren. Lenke til kommentar
torrence Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 etter å ha valgt automatisk IP fra NGT ruteren.. hvilke instillinger skal USB nettverkskortet ha?? automatisk? en ting er at jeg tidligere har hatt problemer med automatisk mottak av IP. har alltid tastet inn TCP/Ip instillinger selv. -Tore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå