Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Etter en EM-kamp her om dagen, kjedet jeg meg og bestemte meg for å lage en fotballfilm ( ). Den er på 1:11 minutt og rett over 6 mb's. [right click, save target as] Lenke til kommentar
sete Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg fikk ikke noe lyd, men jeg likte den godt Litt "Nike" over det Lenke til kommentar
danielR Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Flink i fotball du Dette var skikkelig kult. Men hva slags kamera har du brukt? Webcam? Ikke helt topp kvalitet her, men dette hjelper til med å lage en god "atmosfære". Gjennomført stil hele veien, tøff klipping/overganger, mye stilige vinkler. Bra! Med litt annen musikk kunne dette vært en tipptopp nike/adidas-reklame. Men musikken var kul altså (man of constant sorrow fra "oh brother.." yeah ) Lett overeksponering får ballen til å forsvinne innimellom, men dette kan ha noe med kameraet å gjøre (?) konklusjon: Kul video! Spesielt imponerende om du brukte 10 minutter på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Flink i fotball du Dette var skikkelig kult. Men hva slags kamera har du brukt? Webcam? Ikke helt topp kvalitet her, men dette hjelper til med å lage en god "atmosfære". Gjennomført stil hele veien, tøff klipping/overganger, mye stilige vinkler. Bra! Med litt annen musikk kunne dette vært en tipptopp nike/adidas-reklame. Men musikken var kul altså (man of constant sorrow fra "oh brother.." yeah ) Lett overeksponering får ballen til å forsvinne innimellom, men dette kan ha noe med kameraet å gjøre (?) konklusjon: Kul video! Spesielt imponerende om du brukte 10 minutter på det. Jeg har lært meg å jobbe effektiv som pokker opp igjennom årene. Jeg brukte mitt gode gamle Sony TRV20E som i sin tid var det beste i sin klasse. Passet på blenderen angående eksponering når jeg filmet, men bestemte meg for å overeksponere det hele under post. Skulle se hva jeg fikk ut av Studio 8, ettersom jeg har gått over til Premiere Pro. Jeg kunne lagt ut filmen uten etterproduksjon, for jeg hadde egentlig greie innstillinger under filming, men ville se om jeg kunne skape en atmosfære som du sier, ved hjelp av svart/hvitt, høy kontrast og musikken som du kommenterte. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det er bra det er folk på forumet som er flinke i sport. Jeg er ikke nerd -jeg er sporty også. Og det er det flere som er. BRA!!!! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Flott wh1te. Digget det når du trikset rett foran kamera. Fotballtalentet ble overbevisende nok med de lange klippene. Passende musikk. Overeksponering, ja. Muligens litt for mye etter min smak, men-men. Veldig bja. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Det er bra det er folk på forumet som er flinke i sport. Jeg er ikke nerd -jeg er sporty også. Og det er det flere som er. BRA!!!! ...? Ehm, javel. Så fint da. Joda, var jo stilig den. Fin sak, selv om den ikke egentlig hadde noe særlig å fortelle. Det er som sagt veldig likt en reklame - var kult, men ikke noen kortfilm akuratt Morsomt at en kan gjøre slikt når en kjeder seg. Det er godt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 God kontinuitet i klippingen... og bra triksing :-) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg venter spent på din deltagelse på gressmatta på Gettogether05 Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Kul film, imponert av din ballkontroll og fotballteknikk Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 SKillz................................... Lenke til kommentar
Vrengthøne Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 jup var bra saker dette her. synes du fikk riktig stemning ved bruk av den sangen, svart hvitt og diffust bilde. skjønner at det var gjennomtenkt dette her... hvit vegg, svarte klær, svarte høytalere på hver side. stilig! Akkurat passe lang også. keep up the good work! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå