Superslask Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 heftig! jeg har en supersoaker (eller hva den nå heter) med vanntank på ryggen. den største i serien. kanskje fylle den med bensin? den spruter mye lengre enn på de bildene. speidere her faktisk! jeg er selv rover. Nes Årnes, Amøbe Roverlag. jeg er leder der Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 heftig! jeg har en supersoaker (eller hva den nå heter) med vanntank på ryggen. den største i serien. kanskje fylle den med bensin? den spruter mye lengre enn på de bildene. speidere her faktisk! jeg er selv rover. Nes Årnes, Amøbe Roverlag. jeg er leder der Er ikke disse super soakerene laget av plast? og forbrenning av bensin etc gir veldig mye varme, så jeg tror plasten vil smelte og du vill brenne stygt Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 som nevnt er jeg jo rover da(altså det som kommer etter storspeideren) da kan jeg jo bare fylle den med bensin, gi den til en ivrig speider og forske på hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 som nevnt er jeg jo rover da(altså det som kommer etter storspeideren) da kan jeg jo bare fylle den med bensin, gi den til en ivrig speider og forske på hvordan det fungerer. Smart Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) tenk hvor mye lettere det hadde blitt om vintern med en sån, slipper å måkke snø Endret 13. juli 2004 av Harry_-_ Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 tenk hvor mye lettere det hadde blitt om vintern med en sån, sliooer å måkke snø det tror ej er den beste iden ej he hørt på mange år Lenke til kommentar
AX_ Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Denne kunne jo også vært noe å mekke: http://home.online.no/~sondred/Gamle%20sider/pulsjet.htm Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 tenk hvor mye lettere det hadde blitt om vintern med en sån, sliooer å måkke snø det tror ej er den beste iden ej he hørt på mange år ..Eller ikke. Å hugge is er verre enn å måke snø! Synes nå jeg da.. Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 tenk hvor mye lettere det hadde blitt om vintern med en sån, sliooer å måkke snø det tror ej er den beste iden ej he hørt på mange år ..Eller ikke. Å hugge is er verre enn å måke snø! Synes nå jeg da.. må si meg enig der ja konklusjon: den tar over jobben fra spaden, "snø-brettet" og "is-hakka" Lenke til kommentar
NeRoX Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Oloooooh Dritfett :!: Skal lage meg sånn Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Denne kunne jo også vært noe å mekke:http://home.online.no/~sondred/Gamle%20sider/pulsjet.htm Sætaspace? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå