Döden Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Hei. Jeg lurte på om det finnes noe godt og gratis software som kan vannmerke film og/eller om man kan gjøre dette i Adobe Premiere. Eventuelt hvordan? Endret 1. juli 2004 av Beistet Lenke til kommentar
andm Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Du kan prøve å sette inn et grafikkobjektet/teksten du ønsker i Premiere, og så sette ned opacity. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Sånn mens vi er i gang. Hvordan gjør man det på pinnacle 9?? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Du kan prøve å sette inn et grafikkobjektet/teksten du ønsker i Premiere, og så sette ned opacity. Altså dette med å sett inne objekter , tekst og lignende har fungert helt kurant til nå. (det lille jeg har testet) Men nå fungerer det plutselig ikke lengere. "Title-menyen" er bare grå og "fungerer" ikke. Hva må gjøres? Mvh Premiere n00b. Lenke til kommentar
andm Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Prøv hurtigtasten for "title"-innsetting. Tror det er F9. Lenke til kommentar
andm Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Hvis selve "title"-vinduet er grått, så aner jeg ikke hva som har skjedd. Prøv å velge filmspor før du prøver å sette inn noe. Edit: Skrivefeil Endret 2. juli 2004 av Ostekjeks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå