Gå til innhold

Kun for SFF erfaringer

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Her kan folk poste sine erfaringer med SFF's. Merke, ytelse, stabilitet osv.

Shuttle SN85G4

Corsair XMS3200LL 512MB 400 MHz

AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz

Seagate Barracuda 160 GB HDD

nVidia GeForce Ti 4200

Designmessig er denne maskinen konge. Jeg har ikke hatt noen stabilitetsproblemer av noe slag. Den støyer litt, men etter at jeg kjøpte et ekstra skall aka Case Mesh, kan jeg modde det gamle uten å være redd. Regner med å få både lyd- og temperaturnivå ned.

Anbefales til alle som har lyst på en kraftig maskin som ser fryktelig vakker ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser du er forelsket, wh1te!? ;)

Selv har jeg en SB75G2, men den har jeg nesten ikke fått brukt. Hovedkortet tok kvelden kun dager etter at jeg fikk den. Ironien i det hele er at Komplett låg uker etter når det gjaldt returer, så jeg fikk den hjem igjen to dager etter at jeg reiste på ferie. 6 uker uten shuttle ...

Jeg har en Sharkoon SL1 liggendes, som jeg skal putte i. Om det viser seg at den er så bra som det sies, at alt blir vesentlig stillere, har jeg lyst til å bytte viftene i min SilentX PSU.

Om jeg gidder, kanskje jeg setter på en passiv chipset kjøler istedenfor den viftedrevne også.

Så er det bare Seagate harddisken igjen, men den skal festes med gummistrikker rundt, så minst mulig vibrasjoner går i kabinettet.

Jeg har noen andre punkter å skrive om når det gjelder montering av kort og det skarpe blå lyset som forteller at saken er på, men dette får jeg ta når jeg kommer hjem igjen og maskinen er oppe og kjører.

Ellers var jeg storfornøyd så lenge det varte! :)

_

johanf

Lenke til kommentar

Shuttle SN45G

Seagate Barracuda 120 GB HDD

Twinmos 256mb PC3200 og Twinmos 512mb PC2700

Amd XP2500+@XP3200+

PowerColor 9800PRO

Har skifta både I.C.E-vifta og GPU-vifta, bråker en del mindre men forsatt for mye. Har bare hatt et problem med denne, og det var når jeg satte gpu vifta til å få strøm fra hovedkortet igjennom en ledning så gir 9.5v av 12v, og hovedkortet var satt på ultra-low :whistle:

Litt lite plass og kanskje litt varmt til tider, men det er bare å teipe og rydde kablene så blir det kaldere og ser bedre ut.(ikke at jeg sitter å ser så mye inni der da...)

Hilsen Lars

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Shuttle SN45G 2.0

XP 2500+ @ XP3000+ (2100MHz - 200MHz * 10.5)

512MB Geil PC3200 Value

Gainward Geforce FX5900XT GS

Maxtor 6Y080P0 7200RPM 80GB 8MB cache

Min første barebone, jeg kommer aldri til å gå tilbake til vanlig kabinett. I overklokket tilstand

er cpu'en 45 grader idle og 55 under max load.

Endret av arokh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...