Ripz911 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 For en stund siden kjøpte jeg en Western Digital Caviar 160 gb 7200 rpm ide ata 100 disk. Denne disken formaterte jeg, partisjonerte jeg i 3 partisjoner (ca. 65gb, 66gb og en på 20gb filsystem: ntfs) Programmet jeg brukte for å gjøre dette var windows disk manager/behandling (kommando: compmgmt.msc) Disken funket fint og flott har ikke hatt noen problemer med den inntil jeg skulle installere linux (Fedora Core2) Jeg har en os disk på 60 gb som jeg bruker å ha operativsystemer osv. på... Installeringen gikk fint, helt til jeg skulle mounte 160 gb disken. I "disk manageren" til fedora stod det at hele disken var "BAD," Jeg gikk tilbake til windows for å sjekke i windows disk manager. Der var alle partisjonene der og alt var flott og fint... Så lastet jeg ned Partition Magic 8, der stod det også at disken var "BAD" Noen som kan hjelpe meg med å fikse disken min slik at den blir "normal" uten å formatere, sånn at jeg kan mounte disken i linux?? hjelp meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå