j_kalland Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 eg kjøpte meg en 200gig western disk, har en 120 gig western fra før. den virker helt fint, delt den opp i Fdisk. men denne 200gigen, når jeg deler den opp i Fdisk virker alt helt fint, deler den opp i to, så det blir 93 gig på hver. greit nok, men når jeg legger ting innpå og bruker den, etter noen dager klikker liksom bare den ene partisjonen. Alt er der liksom, bare at det får noen rare navn og størrelsen på partisjonen klikker liksom. Har prøvd å dele den opp i xp men der viser den bare 134 gig av 200...og da mister jeg mye plass av å gjøre det på den måten, så den vil jeg da ikke prøve. Partition magic får jeg bare feilmelding viser jeg prøver å åpne. kommer bare opp ''partitions tablet is bad''. Var på western sin hjemmeside men fant ikke noe der, og ikke her heller om akuratt det samme som mitt problem. har testen den for sektor feil men prog. fra western sin side. Håper noen kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) hehe, legg inn sp1 så blir alt bra. (service pack 1 for windows xp) det gir windows xp støtte for store disker og hindrer i at partisjonene som er laget på store disker fosvinner i ny og ne. Endret 1. juli 2004 av Peder82 Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Les sticky der finner du svar link Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hadde samme problemet selv.. sjekk om hovedkortet ditt støtter så stor hardisk... litt eldre hovedkort støtter hardisken kun opp til 137 GB... innstaler ide-driver til hk hvis du har det så løser det seg Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 fdisk ??? dele opp i partisjoner ??? Sist gang jeg gjorde slikt var i win98/nt4 tiden, og det er LENGE siden... Hva er galt med Disk Management i Computer Management da ? og hvorfor partisjonere.. lettere å bruke 1 disk / 1 partisjon og dele det opp på den måten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Gjør som norpheus sa, les sticky tråden i denne kategorien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå