Haslum Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Noen som vett hvor eg kan finne en rød eller lilla chieftec dragon..? den må vere medium! ¨ takk til alle innlegg! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 lage en bedre topic neste gang kanskje ? og jeg har aldri sett verken rød eller lilla chiftec'er på norske butikker... kanskje noen andre vet akkurat det Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Du finner dem ikke i butikkene her til lands, nei. Men det du evt. KAN gjøre, er å kjøpe et svart og lakkere det om. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 ' date='01/07/2004 : 18:07'] Du finner dem ikke i butikkene her til lands, nei. Men det du evt. KAN gjøre, er å kjøpe et svart og lakkere det om. det blir bedre og.. da får du ikke den farge forskjellen mellom dør og kabinett veggene.. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg har et lilla Chieftec midi (som jeg nettopp har tømt og skal selge tenker jeg, det har ei stripe i lakken på toppen etter flytting ). Jeg har en liten ting gående for svart og lilla tror jeg Det heter Chieftec DX 01 eller noe i den duren tror jeg, så vet du ihvertfall det. Jeg kjøpte det på Komplett ca september 2002. Let, så kanskje du finner det et sted Lenke til kommentar
MuD Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 du har jo dette da... men det er jo ferdig håndmalt... syntes faktisk det er litt kult Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Meget dårlig topic. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg