phnx85 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Fikk melding fra 09000 hvor det stod at hvis man ladet for 500,- i sommer så fikk man 1000,- i ringetid. Er det noee hake ved dette? De ekstra 500,- som man får går vell ikke ut når "sommeren er over" eller no? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Fyll på 500, og du kan ringe nesten like mye som du kunne gjort med et slikt kontantkort-abonnement fra mobyson . Ingen hake, bare en vanlig kampanje fra Telenor. Amobil.no sin artikkel om dette Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Nå har jeg ladet opp kontantkortet mitt med 2x500 kroner. Har litt over 2000 på kontantkortet mitt nå Lenke til kommentar
Gauty Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg skjønner ikke hvorfor ikke alle bare fyller opp med 5000 kr eller no.. så får du 10.000 på konto som funker LENGE lissom. I steden for å kjøpe 150 her og 150 der. Som ivrig medarbeider i kiosk ser jeg alle de jackass'ene som skal ha 150 kr kort HVER dag! Når jeg fortalte en dame i dag som kjøpte 300 kr kontantkort, at hun fikk summen x2 hvis hun fylte på 500 kr, trodde hun jeg løy! Nei.. det går ikke det! Jeg vil ringe kundeservice... så kanskje jeg kjøper det senere! Nei vel sa jeg.. dumt for deg! Det vil hun merke! dumme merrrr! hehehehee Lenke til kommentar
Gauty Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Så bare sånn til slutt (sorry dobbelpost) NEI DET ER INGEN HAKER! KUNN ET ÅLREIT TILBUD FOR Å HOLDE LITT PÅ KUNDENE.. Bare NetCom hadde kunne hermet litt! :S (selvom jeg sverger til Mobyson uansett, eller NetCom bedrifts abo. med masse billige priser ) Lenke til kommentar
jendor Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Nei vel sa jeg.. dumt for deg! Det vil hun merke! dumme merrrr! hehehehee Synes jeg ser deg for meg akkurat i det du sier det... :grin: Endret 2. juli 2004 av jendor Lenke til kommentar
mobman Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hva er ringepris pr min med mobyson og ring kontant da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå