Gå til innhold

Siemens MC60 til 599,- hos SpaceWorld

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kameraet er like dårlig som på T630/T610 osv, så hvis kamera er viktig glem den. Hvis skjerm er viktig, glem den. Ellers er den grei.

Ellers er kanskje C65 en annen billigmobil noe å se på, med mye bedre display, zoom på kameraet, 11MB minne. infrarød, 410(!) timer standby, java MIDP2.0, themes osv... :)

Lenke til kommentar

Huff, nei, hold deg unna! Jeg ville ikke hatt den telefonen om jeg så hadde fått den gratis..(nesten :p ) Har tukla litt med den, og for å si det sånn: den har et dårlig display, dårlig kamera og treeeg..

Lenke til kommentar

3200 har nok litt bedre skjerm og kamera. Men hvor viktig er egentlig kamera for de fleste?

Er man først ute etter billigtelefon, synes jeg ikke 3200 er verdt det dobbelte av mc60.

Men at man får en mye bedre telefon om man er villig til å betale mye mer for den, er jo ingen stor hemmelighet...

Endret av talkaround
Lenke til kommentar

Kan du leve uten kamera, er jo C62 et alternativ. Har bedre skjerm en mc60!

Og den kan du vel få under tusenlappen uten binding.

Nokia 3510i..? Men også den uten kamera.

Tror også at C65 er en bra telefon, men ligger nok litt høyere i pris inntil videre...

Lenke til kommentar
Kamaraet blir ikke noe annet enn bare gøy leke så det er egentlig ikke så viktig om bildene er knuse bra. En vennine har nokia3200 så eg skal skjekke den ut og se om eg liker den.

:thumbup: gjør det, 3200 er mye bedre en Mc60 !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...