Braathen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hei, Vi har bestilt webhotell og domene og får det innen 75 timer, men vi sliter litt med designet på siden. Vi ønsker å lage en seriøs og fin/bra side og føler ikke designet holder. Er det noen som kunne klart å lagd ett nytt design til oss? Dette hadde vært rett å slett supert! siden for øyeblikket www.flikkflakk.net/fmsiden , innen 75 timer: www.fmsiden.com Takker for all hjelp vi kan få!! Braathen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) 1. Hvorfor er denne postet i PHP? 2. Har ikke du spurt om dette før? 3. Som alltid sier du ingenting om hva "vi" får igjen for å lage et design. (vi= den som lager det) Endret 1. juli 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Braathen Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 ok, jeg har ikke spesielt peilig på dette. Aner ikke noe nesten om php eller html. Det jeg lurte på var bare om noen greie folk der ute kunne lage ett enkelt design som ser litt bedre ut enn det gamle. Er ikke jeg som er sjefen, han gidder ikke å poste her fordi han ikke tror vi får no hjelp, men jeg prøver for det. Tror desverre ikke vi kan gi dere no for det. Har ikke så mye å gi tilbake, men er det noen der ute som er så snille at de kan gjøre dette så hadde det vært veldig snilt! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 På grunn av den ELENDIGE folkeskikken du viste forrige gang du spurte om design, håper jeg at INGEN gidder å hjelpe deg med dette. Lenke til kommentar
Braathen Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 har bedt om unnskyldning for det og håper dere tilgir meg for det. idiotisk sagt og ber igjen om unnskyldnig. Unnskyld! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det er helt greit. Hvis du gir meg en liten pengesum så kan jeg lage et nytt et til dere. Men, som brorparten av folka i det forumet her, så gjør også jeg ingenting for ingenting. Lenke til kommentar
Braathen Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 skjønner dette godt! hvor mye skal du ha da? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 skjønner dette godt! hvor mye skal du ha da? Kommer an på hvor omfattende side du skal ha.. Tar inntil 1k for et fullstendig design uten serverside-koding. Lenke til kommentar
Braathen Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 det jeg tenkte på var bare noe helt enkelt egentlig som blir seende litt bedre ut en det vi har, og som passer til å være på en fmsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå