TopFlite Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Vuderer å investere denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SPBT01ESA Er den beregnet for bruk UTEN neonlys? har du noe hensikt å sette inn noe lys, led`s osv.. ? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 det er jo ett vanlig plexi vindu så jeg ser ingen grunn til å droppe lysene (hvis du ikke liker de da ) Lenke til kommentar
TopFlite Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 hehe, nei, liker da de.. men jeg trodde det var såpass blått at det f.eks ikke hadde noe hensikt i å sete inn et blått neonlys. Eller er det bare blått for å vise? Lenke til kommentar
panda Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 "Dørside med blått plexiglass vindu." står det jo. Da vil det vel si at det er litt blåskjær? men tror ikke det er så blått som på bildet der nei, man skal jo tross alt klare og se igjennom MEN jeg synes alle sånne ferdig vinduer blir litt "små" og stygge.. om du har skills så kjøper du ei plexi plate og haxxer selv da blir det mye større og søtere, om du får det til orntlig og om det skulle skjære seg da, så kan du kjøpe den blå saken ellerno Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 jeg tror at hvis du velger blåe katoder leds, på blått vindu blir det utrolig bra Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hvorfor ikke heller ta en tur ned til nærmeste glassmester eller byggvarebutikk?? De har plenti med plexi, så låner du bare stikksaga til naboen og vips så har du et vindu! Lenke til kommentar
TopFlite Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 joda, men man må kunne bruke det, og feste det er ikke så flink med den type ting.... : ) Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det er ikke noe problem å feste et plexi vindu, enten kan du bruke skruer eller et eller annet sterkt lim! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå