Templar Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Jeg bare må hoppe på Netshop toget. Raskeste og kuleste toget i Norge. Må bare si å Netshop har så utrolig bra service, raskere en lyn og VAR FØRSTE I NORGE MED GEFORCE 6800 ULTRA!!!! Har ett på vei fram dem nå. Jeg er så imponert over servicen og hvor raske dem er bokstavlig i alt. Ringte til dem etter å jeg bestillte GeForce 6800 Ultra fra dem, 1 på lager. De tok tlf. etter 2 ring. Ba om å få det sent express. NO PROBLEM. 20 min senere har jeg pakkesporing. Sente ett produkt da jeg brukte angreretten.. 2 dager senere er saken over. Jeg ville tro å Netshop er ikke bare beste butikken i Norge men sikkert hele verden. Jeg har aldri opplevd maken noen steder for. Handler ikke mer lokalt. Netshop for all min business. De er raskere en lokale butikker å teste tinger og behandle retur i tross for å jeg må sende varen i posten. Eneste butikken i "shops mappe" i Opera nå Netshop. NETSHOP = Garantert 103% service, ingen tullball og utsettelser. RASKE!! Kjempe fornøyed kunde, Simon EDIT: Skrivefeil. Endret 1. juli 2004 av Templar Lenke til kommentar
capy Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 hva er "JERNKNEVE"? ja, netshop er bra:) Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hvis en nettbutikk ruler markedet med "jernhånd", betyr nesten det at den slår ned på konkurrentene, "knuser de", om du vil. Vet ikke om jeg ville hatt en slik beskrivelse av min nettbutikk iallefall, det er ikke veldig flatterende ved første øyensyn. Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Da kan vi sikkert prøve å holde oss til en av de andre trådene som hyller netshop... Flere slike tråder anses som spam: Tre eller flere like tråder/innlegg vil bli regnet som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til midlertidig eller permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg