Falcon1975 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hei Sitter på jobben å prøver å koble meg på msn (noe som har fungert før).. Nå får jeg bare følgende melding: Vi kunne ikke logge deg på NET Messenger Service. Det kan være et problem med tjeneste eller med Internett-tilkoblingen din. Kontroller at du er koblet til Internett. 0x81000301 Klikk Hjelp for å sjekke gjeldende status for tjeneste. RETRY CANCEL HELP Noen kloke sjeler der ute som vet hvordan jeg skal "lure" meg forbi brannmuren eller hva det nå enn er som stopper meg kommunikasjon med omverdenen.... Mv -Falc- Lenke til kommentar
djplaya Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Om det er brannmuren som er problemet , så er det vel ikke akkurat så lett og "lure den" til og åpne portene med mindre du har full tilgang til den. Men kommer du inn på andre programmer som bruker internett og\eller har du problemer med og åpne visse sider på nettet ? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 msn2go is what you're lookin' for. Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Hei MSN 2 Go fungerte ikke.. fikk opp følgende melding: Connecting to DP... I/O error: [Operation timed out] Når jeg huker av proxy så kommer: Connecting to DP... Connection lost. Så det er vel den hersens brannmuren på jobben her som gjør at jeg ikke får koblet meg opp... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Går ikke msn på port 80 da? (HTTP) Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Ordna seg nå.. bruker: http://www.msnger.com/index.jsp og det funker helt smertefritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå