Gå til innhold

markedets beste CRT 21 tommer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke personlig erfaring med denne, men spec's på denn snakker jo for seg selv. Tror ikke det er mulig å ikke bli fornøyd med noe slikt, så langt du har plass til den da...

Så koster den også sansynligvis en liten formue eller hva?

-Stigma

Lenke til kommentar
Grendal - virker som du har skikkelige problemer med å velge skjerm for tiden :thumbup:

Been there, tok Eizo :love:

jeg ser på:

Sony GDM-F520: kan få den for rundt 7000 kroner

Eizo T965: 3900 kroner

Eizo T962: 2000 kroner

hva anbefales?

Lenke til kommentar

Vel, husker fra når jeg undersøkte selv at T962 fikk litt kritikk i diverse tester, blant annet på tekst og kontraster. Valgte derfor T965. Vet ikke hvor du er lokalisert, men har residens på Fevik i Grimstad hvis du er i nærheten. Kan da vise T965, LCD og en 7 år gammel Hitachi shadowmask. Hver av de har sine fordeler :)

Lenke til kommentar
Vel, husker fra når jeg undersøkte selv at T962 fikk litt kritikk i diverse tester, blant annet på tekst og kontraster. Valgte derfor T965. Vet ikke hvor du er lokalisert, men har residens på Fevik i Grimstad hvis du er i nærheten. Kan da vise T965, LCD og en 7 år gammel Hitachi shadowmask. Hver av de har sine fordeler :)

hei. tror jeg går for T965 jeg.

hvordan er den i forhold til T966?

FADER AT JEG IKKE FINNER SONY F520 til en fornuftig pris, ER SÅ KEEN PÅ DEN SKJERMEN?

Lenke til kommentar
Kjenner en som har den sony skjermen, prefekt etter min mening uten å ha så mye peiling på skjermer...

Tror 7000kr er en "fornuftig" pris på den husker engang at han sa at markedspris var 8000 men det er ikke igår får å si det sånn...

spør om han er interessert i å selge :roll:

Lenke til kommentar

Hvis jeg husker riktig så er Eizo T965 TCO99 sertifisert, mens T966 er TCO03. Tror de ellers er like. Men du burde vel kjøpe T966 da... Mitsubishi må du bestille fra utlandet. Er du heldig finner du en svensk eller dansk butikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...