Rubex Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Er ikke 100% sikker på om denne er rett postet, men jeg tar sjangsen. Saken er den at på noen av mappene i windows, så har skriften endret seg til blå, og ikke svart, som er standard. Dette gjelder ikke alle filer. For eksempel: I en mappe med noen mp3'er så har noen av filene blå skrift, menst resten er normal. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikset dette?? Jeg har windows xp dersom det har noe å si. Takker for svar Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 ingen som har vert borti dette før....?? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hva om du går inn på Min Datamaskin, deretter Verktøy > Mappealternativer > Vis > "Tilbakestill alle mapper". Noen forandring? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Den blå skriften representerer de systemmappene som er komprimert - en av fordelene som følger med NTFS som filsystem. Ingen grunn til å forandre på fargen, men hvis du vil kan du gjøre det med TweakUI, som kan lastes ned fra Microsoft... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 OK. Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå